מזעזע לצפייה

אב שכול חושף: "המחבל ניסה למכור את הראש תמורת עשרת אלפים דולר"

תמונה – באדיבות המשפחה

חשיפה מזעזעת: בראיון לתוכנית 'הפטריוטים' בערוץ 14, חשף אביו של לוחם גולני אדיר טהר הי"ד, בן 19 מירושלים, את ההתעללות הקשה שעבר בנו שנרצח באכזריות בידי מחבלי חמאס בטבח ה-7 באוקטובר.

הגיבור אדיר טהר הי"ד

בראיון סיפר האב על ההתעללות הקשה שעבר בנו הגיבור אדיר הי"ד, שנלחם עם חבריו נגד עשרות מחבלים שהתסערו על מעבר ארז, עד שנפל מפגיעה ישירה של טיל נ"ט, "קיבלתי גופה בלי ראש. התעקשתי מאוד עם הצבא לראות את הגופה, כי בשלב מסוים אתה מאבד את האימון בצבא. הם ניסו להסביר שלא כדאי שאני אראה, אבל אני אבא שחייב לדעת הכל על הילדים שלו"

עוד חשף האב בכאב, "כשקברנו את אדיר ידעתי שאני קובר ילד ללא חלק עיקרי. לפני שלושה שבועות נעשה לנו נס, השב"כ תוך כדי חקירה של מחבלים שנעצרו בארץ הצליחו להבין שאחד המחבלים ניסה למכור את הראש, ניסה למכור ראש של חייל תמורת עשרת אלפים דולר. זה פשוט ברבריות ברמה מטורפת".

האב הוסיף וחשף, "ואז ירדה הנחייה ליחידה מאוד מובחרת יחד עם שיריון והם נכנסו לכיכר עזה, בתוך מקרר בחנות גלידות בתוך תיק צד, שיש בתיק כדורי טניס, מסמכים של איזה חבל וראש של חייל. הצליחו להביא את מה שנשאר".

צפו בראיון באדיבות ערוץ 14

5 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.