מה דעתכם?

סערה צבאית: "בשלה העת המוסרית להדיח את הרמטכ״ל"

תמונה – דובר צה"ל

ח"כ אלמוג כהן יוצא במתקפה חריפה נגד הרמטכ"ל הרצי הלוי שהחליט להדיח את מח"ט הנח"ל בעקבות הירי השגוי על עובדי הסיוע בעזה.

בפוסט שפרסם תקף, "אם הרמטכ״ל מרגיש מספיק בנוח מבחינה מוסרית להעניש בהדחה קצין עתיר זכויות, על טעות מבצעית שעשה(מי שלא עושה לא טועה), בשלה העת המוסרית להדיח את הרמטכ״ל על המחדל המבצעי שהפקיר אותנו כאן למוות בשבת השחורה, ובשעות שלפני פרוץ המתקפה."

שר האוצר ויו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' בתגובה להחלטת הרמטכ"ל להפוך את אל"מ נוחי מנדל לשעיר לעזאזל: "העובדה שמכל מחדלי ה-7 באוקטובר, הקצין הראשון והיחיד שהופך לשעיר לעזאזל ומודח בשיחת טלפון הוא נוחי מנדל רמ"ט חטיבת הנח"ל, היא מקוממת ומעבירה מסר בעייתי למפקדים וללוחמים."

סמוטריץ הוסיף, "לא מתקבל על הדעת שהרמטכ"ל עורף ראשים של קצינים חדים והתקפיים. אם יש צורך להעניש ולהוקיע מפקדים אלו צריכים להיות קצינים שקפאו על השמרים והובילו אותנו לאסון הנורא. הצבא זקוק למפקדים יוזמים והתקפיים שרוצים בהכרעת האוייב. מפקדים בכירים שלא חתרו להכרעת האוייב בשדה הקרב ועודם מעדיפים טכניקות והכלות שכשלו, יש לנו מספיק. החלטת הרמטכ"ל לא תורמת לאמון הציבור בפיקוד הבכיר."

השר במשרד המשפטים דודי אמסלם תקף בזעם את היועמ"שית בישיבת הקבינט על המתרחש בהפגנה מול מעון רה״מ: היא אשמה. היא אוייבת העם.

בני גנץ הגיב: בין כאשר מדובר באנשים שכפופים אליך עובדי ציבור מסורים אסור לדבר ככה. היא לא אוייבת העם

אמסלם: אני חושב ככה. היא מתנהלת בצורה שערורייתית וכאחרונת הפוליטיקאים, היא מאפשרת את האיום על חיי ראש הממשלה. אצל בנט היא לא איפשרה את זה.

נתניהו: המפגינים ממש התקרבו לגדר הבית. יש הרבה הסתה

16 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.