מה דעתכם?

רזי ברקאי על חיסול בני הנייה: "הרגנו סתם"

תמונה – הנייה

השמאל הקיצוני במתקפה נגד הממשלה וצה"ל בעקבות חיסול שלושת בניו ושלושת נכדיו של מנהיג ארגון הטרור חמאס בעזה. עיתונאי גל"צ רזי ברקאי זעם על החיסול, "שלושה נכדים, שישה חברה שאנחנו הרגנו סתם"

צילום אתר גלי צה"ל

כתב ערוץ 12 יגאל מוסקו תקף, "לישראל אין אסטרטגיה, רק התמכרות לחיסולים. יש הזדמנות? מבצעים. נחשוב אח"כ. כיצד חיסול שלושה מבניו ושלושה מנכדיו של הניה יקדם את החזרת החטופים?"

עיתונאית הארץ ענת קם תקפה, "גנץ ואיזנקוט, דמם של החטופים שישלמו את מחיר ההתנקשות המיותרת הזאת בילדי הנייה על ידיכם. לא תוכלו להגיד שידכם לא היתה במעל. שותפים מלאים. שצרחות הנאנסות מהמנהרות ירדפו אתכם לשארית ימיכם"

איש התקשורת יריב אופנהיימר תקף, "מחסלים נכדים, ילדים קטנים, שכל חטאם – נכדים של… ואנחנו מתפלאים שהעולם הנאור נגדנו?"

דובר צה"ל אישר הערב, כי בניו של הנייה שחוסלו היו פעילים בזרוע הצבאית של חמאס: "שלושת הפעילים שהותקפו הינם אמיר הניה, מפקד חוליה בזרוע הצבאית של חמאס, מחמד הניה, פעיל צבאי בארגון הטרור וחאזם הניה, פעיל צבאי נוסף בארגון הטרור חמאס.

ארגון בצלמו שיגר מכתב לגלי צה"ל בדרישה לפטר את ברקאי, "יש לפטרו מידית מגלי צה"ל ולהטיל קנס כספי כבד על ערוץ 13 בשל דברי הבלע. הערב אמר רזי ברקאי בגלי צה"ל על חיסול ילדי משפחת הנייה ישראל הרגה סתם שישה אנשים. בפועל מדובר במחבלים בכירים אשר היו בדרך לרצוח יהודים. בעקבות כך פנה שי גליק מנכ"ל בצלמו לגלי צה"ל ולשר הביטחון יואב גלנט לפטרו מידית מגלי צה"ל. בנוסף פנה בצלמו לרשות השניה להטיל קנס כספי כבד על ערוץ 13 שהצטרף בכך לאל גזירה".

במכתב של בצלמו נכתב, "חיילי צה"ל מוסרים נפשם יום יום שעה שעה למען הגנת העם והמולדת. חרף זאת בשידור חי רזי ברקאי מאשים את צה"ל בהרג סתם של ילדי משפחת איסמעיל הנייה. הוא לא מתבייש ולא ביקש שום תגובה מדובר צה"ל לפני והסתמך על החמאס. מתברר כמובן שדבריו היו שקרים גסים. ואני מצטט מהודעת דובר צה"ל, "צה"ל ושב"כ חיסלו שלושה פעילי חמאס בזרוע הצבאית של ארגון הטרור במרכז רצועת עזה"

גליק נוסיף, "מי שפוגע בחיילי צה"ל בשעת מלחמה משקר מעליל עלילות דם לא בודק מול דובר צה"ל ומפר את כל כללי האתיקה חייב להיות מודח מיידית. חיילי צה"ל נמצאים בשבילינו בחזית אנחנו חייבים להיות בשבילם בעורף".

14 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.