מסכימים איתו?

לפיד: "אנחנו יודעים לנהל מדינה. עשינו את זה הרבה יותר טוב מהם"

תמונה – צילום שחר עזרן

אחרי סוף שבוע בארה"ב: ראש האופוזיציה יאיר לפיד תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו וממשלתו, "כל מה שנשאר מ״מר בטחון״ זה איי חורבות מבארי עד קריית שמונה, אלימות של טרוריסטים יהודים שיצאו משליטה, ואובדן גמור של ההרתעה הישראלית."

אלפי מחבלים עם דם על הידיים תמורת עשרות חטופים

בפתח ישיבת סיעת יש עתיד תקף לפיד, "‎הממשלה הזה, ראש הממשלה הזה, הפכו לאיום קיומי על ישראל. הם ריסקו את ההרתעה הישראלית. אוייבינו מסתכלים על הממשלה והם מריחים חולשה ומרימים ראש. ‎גם ידידינו מריחים אותה חולשה. הייתי בשבוע שעבר בוושינגטון, בפגישות עם כל צמרת הממשל. הם מזועזעים מהממשלה הזו: מחוסר האחריות, מחוסר המקצועיות, מהניהול הכושל, מכפיות הטובה. ממשלת נתניהו מחלישה את ישראל. זה לא חייב להיות ככה. ביום שהממשלה הזו תלך, מדינת ישראל תתחזק באופן משמעותי בכל הפרמטרים: בטחונית, מדינית וכלכלית.

אני רוצה להזכיר לכל מי שפוחד משינוי בימים אלה: אנחנו יודעים לנהל מדינה. עשינו את זה הרבה יותר טוב מהם, ונעשה את זה הרבה יותר טוב מהם. ‎אני לא חושב שיש למישהו ספק שננהל טוב יותר את היחסים עם האמריקאים. במקום להרוס נחזור לבנות איתם יחד ברית איזורית, שתתייצב מול האיום האיראני ותעצור את תוכנית הגרעין של טהרן. ‎אני לא חושב שיש למישהו ספק שננהל טוב יותר את הכלכלה, מפני שננהל אותה לטובת מעמד הביניים, לטובת הציבור היצרני והעובד, לטובת המילואימניקים, ולא לטובת סקטורים ומגזרים וסחטנות פוליטית.

לפיד הוסיף, ‎אני לא חושב שיש למישהו ספק שננהל טוב יותר את הבטחון, פשוט מפני שאי אפשר לנהל אותו גרוע יותר ממה שנתניהו מנהל אותו. האיש מוביל אותנו מאסון לאסון. ‎כל מה שנשאר מ״מר בטחון״ זה עיי חורבות מבארי עד קרית שמונה, אלימות של טרוריסטים יהודים שיצאו משליטה, ואובדן גמור של ההרתעה הישראלית.

‎והכי נורא, אני לא חושב שנותר כבר למישהו ספק, שכל עוד הוא ראש הממשלה הוא ימשיך לעכב את עסקת חטופים. לא נחזיר את הבנים והבנות הביתה. הזמן עובר והם מתים. עשרות חטופים כבר מתו בשבי כי הממשלה לא עשתה עסקה בזמן. ‎הבעיה שלנו היא איראן, אבל הבעיה שלנו היא גם כאן. אם לא נזיז את הממשלה הזו בזמן, היא תביא עלינו חורבן. היא כבר מביאה. הגיע הזמן לבחירות, עכשיו.

33 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.