כוננות בטהרן

האיראנים מאיימים: "מוכנים להגיב באמצעות נשק שלא נעשה בו שימוש בעבר"

תמונה – דובר צה"ל

בדרך למתקפה באירן? על רקע הדיווחים בעולם על החלטת ממשלת ישראל להגיב במתקפה צבאית נגד משמרות המהפכה האיראנים על שיגור הטילים והכט"במים לישראל, בכיר איראני מאיים בראיון לאל ג'אזירה, "מוכנים להגיב בצורה חזקה יותר באמצעות נשק שלא נעשה בו שימוש בעבר בעימות עם ישראל"


תיעוד איראני משיגור הכט"במים לישראל

בראיון לרשת התקשורת הקאטרית אל-ג'זירה איים הבכיר האיראני: "אנחנו לא רוצים מלחמה אבל מוכנים אליה אם תיכפה עלינו וברשותנו אופציות רבות. יש לנו את הרצון המלא להגיב באופן צבאי נגד ישראל, בצורה חזקה יותר, ואנו מוכנים להגיב בצורה חזקה יותר באמצעות נשק שלא נעשה בו שימוש בעבר בעימות עם ישראל"

סגן שר החוץ האיראני איים: אם ישראל תתקוף , איראן תגיב "תוך שנייה". לא יהיה להם 12 ימים להיערך"

הרמטכ״ל הרצי הלוי שוחח הערב עם חיילים בבסיס חיל האוויר ׳נבטים׳: "איראן רצתה לפגוע ביכולות אסטרטגיות של מדינת ישראל, זה דבר שלא היה בעבר. אנחנו נערכנו במבצע ׳מגן ברזל׳, ההיערכות הזו הביאה את איראן לפגוש גם עליונות אווירית שאתם ביטאתם אותה בצורה מאוד טובה. אנחנו מסתכלים קדימה אנחנו שוקלים את צעדינו, והשיגור הזה של כל כך הרבה טילים, טילי שיוט, כטב״מים לשטח מדינת ישראל יענה בתגובה".

לסיום הבהיר הרמטכ"ל, "המתקפה של איראן יצרה הזדמנויות חדשות לשיתוף פעולה במזרח התיכון. אנו מבצעים הערכות מצב ונשארים במוכנות הגבוהה ביותר. איראן תידרש להתמודד עם ההשלכות של מעשיה. נבחר בתגובתנו בהתאם. צה"ל מוכן להתמודד עם כל איום מצד איראן ושלוחות הטרור שלה. משימתנו – להגן על מדינת ישראל."

4 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
שיתוף "האיראנים מאיימים: "מוכנים להגיב באמצעות נשק שלא נעשה בו שימוש בעבר""
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.