מה דעתכם?

גרינברג זועמת: "מה רק אני ראיתי את כל זה כאילו?"

תמונה – אינסטגרם דניאל גרינברג

מתקפה ברשת נגד השרה מירי רגב על בחירתה בזמרים עברי לידר ורביב כנר, להדליק את משואת ניצחון הרוח בטקס הדלקת המשואות.

הזמר רביב כנר

דניאל גרינברג, בת זוגתו של הזמר אייל גולן כתבה באכזבה, "״כשרק קופצים לי פרסומים של ההוא מדליק וההוא נבחר וההוא ככה, זה מה שעובר לי בראש נשבעת. ביקום מקביל, אייל גולן מדליק משואה בטקס הדלקת משואות. לא בשביל משהו, אבל תשימו לב איזה התעלמות מוחלטת מכל הטוב הזה שבן אדם אחד עשה ועושה עבור מדינה שלמה. עזבו את היוצאים מן הכלל".

לדברי גרינברג, "עובדתית! תתנו לי אמן אחד שעשה או יעשה זה מעבר, אלו המנונים שמתנגנים בבתים, ההמנון שהפך להיות של כל הילדים שלנו בהפסקות פעילות, סולד אאוט על 180 אלף כרטיסים בחמישה ימים, במוסדות חינוך, שלנו המבוגרים ואפילו תינוקות. ההמנון של העם היהודי בכל העולם. הפצה של כוח וחוזק לעם שלם ולא רק זה, גם בפאן האישי.

לסיום כתבה גרינברג, "ביקורים בבתי חולים בלי סוף, הופעות בחצי מבסיסי צה"ל, תרומות בלי הפסקה, נתינה בלי סוף ומהלב. מה רק אני ראיתי את כל זה כאילו? תתקנו אותי, כי על זה לא מדברים פרקתי. לא בצחוק ברצינות. זה מעניין אותי״

לאחר מכן כתבה גרינברג, "ושלא תטעו, רביב זה חבר והוא מושלם. וכזמרים ואנשים אני אוהבת כל אחד מהאמנים שנבחרו להדליק משואה השנה. ולכולם מגיע וכמובן שלעוד רבים שלא נכללו ברשימה. הסטורי שהעליתי לא היה נגד הבחירה, יותר על חוסר הבחירה". .

הזמר מושיקו מור בירך הגיב על הבחירה: "שמח בשבילם וגם אוהב אותם באופן אישי, אבל באופן כללי אני יכול לחשוב רק על קבוצת אנשים אחת שטקס המשואות צריך להיות מוקדם רק לה השנה, ואלו הם משפחות החטופים והחיילים שנלחמים עבורנו בעורף".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
12 תגובות
התגובות המדורגות
החדשות ישנות
Inline Feedbacks
View all comments
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.