לא התבלבל

יובל המבולבל מגיב לסרטון שבו תועד רוקד בהפגנת העדה האתיופית

תמונה – פייסבוק יובל המבולבל
כוכב הילדים יובל המבולבל (יובל שם טוב) עמד ביממה האחרונה תחת ביקורת לאחר שסרטון שצולם במהלך הפגנת הזעם של בני העדה האתיופית בסמיכות לעזריאלי על הריגתו של סלומון טקה ע"י שוטר, הציג אותו רוקד ושר את שיר הנושא שלו "יובל המבולבל" ביחד עם עשרות צעירים שהפגינו ושלפו סמארטפונים לתיעוד הרגע.

הסרטון העמיד את כוכב הילדים בסיטואציה שהייתה בעייתית עבורו ומעמדו שכן בצפייה בסרטון המדובר בלבד התקבלה תמונה חלקית לפיה לקח חלק בהפגנה שבהמשך גם הפכה לאלימה במיוחד. עם פרסום הסרטון, שם טוב הגיב לאתרי החדשות "הייתי בדרך הביתה כשנתקעתי בפקק, התנועה התחילה לזרום וכבר חשבתי שעוד רגע אני בבית ואז המחאה התחדשה – מחאה מאוד מוצדקת של בני העדה" כך ציין שם טוב.

הוא הרחיב והתייחס לעובדה ששר ורקד עם המפגינים: "באיזשהו שלב הרגשתי שהעניינים שם מתחילים להתחמם, אז עשיתי מה שאני יודע לעשות – יצאתי מהאוטו ושימחתי את כולם. הרגע הכי מרגש היה שכולם חיבקו אותי והצטרפו אלי בשירה, גם המוחים וגם השוטרים. הרבה פעמים יש קשיים לא פשוטים במדינה שלנו, הכי חשוב שנדע לשמור על אחדות".

יובל המבולבל (תיעוד: אנשי הדממה בטלגרם)

התגובות כנראה לא הספיקו והסרטון שרץ בוואטסאפ וברחבי הרשת, הוביל את שם טוב לשחרר בשעה האחרונה סרטון תגובה רשמי בו הוא מתייחס לתיעוד הוידאו.

"אני מקבל המון תגובות במשך כל היום בעקבות סרטון שעלה לרשת. חשוב לי שתבינו את הסיפור, חזרתי מהופעה, עמדתי המון בפקקים, חיכיתי בסבלנות כי אני מבין את כאבם של בני העדה האתיופית. אז החלטתי לעשות את מה שאני הכי טוב בו, לעשות שמח. אחרי שראו אותי התחילו לשיר איתי את יובל המבולבל והמתח התפוגג. הפיתרון היחידי שנהיה מאוחדים. שנכבד אחד את השני. לא משנה מה הצבע כולנו זהים". כך אמר שם טוב.

סרטון התגובה הרשמי

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.