כוננות לאלימות

המשטרה מזהירה: "נפעל בתקיפות מול הפרות סדר אלימות"

תמונה – דוברות המשטרה
במשטרה יוצאים באזהרה לקראת הפגנות יוצאי העדה האתיופית הצפויים להתחדש הערב בדרישה לעצור את השוטר היורה: "נאפשר מחאה לגיטימית, אולם נפעל בתקיפות מול התפרעויות והפרות סדר אלימות שיכוונו כלפי שוטרים או אזרחים באשר הם, במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו, מזהירים במשטרה".

חשש להפרות סדר: במשטרת ישראל משגרים אזרה למתפרעים בהפגנות יוצאי העדה הצפויים להתחדש הערב: "משטרת ישראל נערכת לקראת קיומן של מחאות וקוראת למפגינים לשמור על החוק והסדר – כן למחאה, לא לאלימות. נאפשר מחאה לגיטימית, אולם נפעל בתקיפות מול התפרעויות והפרות סדר אלימות שיכוונו כלפי שוטרים או אזרחים באשר הם, במטרה לשמור על שלום הציבור ובטחונו, מזהירים במשטרה.

משטרת ישראל ניהלה ועודנה מנהלת שיח רציף ומאמצי הידברות ממושכים במטרה למנוע אלימות מכל סוג שהיא, ובפרט פגיעה בשוטרים, אזרחים ורכוש, אומרים במשטרה.

במשטרה מוסיפים: "לצערנו, בשבוע שעבר חלק מהמוחים ניצלו זאת לביצוע מעשי אלימות וונדליזם כלפי שוטרים ואזרחים, ובשל כך נעצרו עשרות חשודים. משטרת ישראל תמשיך לאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אולם לא תאפשר התפרעות אלימה וניסיון לפגוע בשוטרים, אזרחים ורכוש בניגוד לחוק"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.