באים לנתניהו

פעילי 'באים לבנקאים' נגד מקורביו של ראש הממשלה

תמונה – באים לבנקאים
חודשיים לפני הבחירות, תנועת באים לבנקאים שנוסדה על ידי עורך הדין ברק כהן, יוצאת לסדרה של פעולות מחאה פוליטיות נגד מקורביו של ראש הממשלה נתניהו. הפעילים פקדו אירוע של משפחת שלדון בתל אביב והביכו את אורחיהם.

פעילי קבוצת המחאה 'באים לבנקאים' שבראשם עו"ד ברק כהן, יוצאים לקראת הבחירות הקרובות לסדרה של פעולות אקטיביסטיות להגדרתם תחת השם 'באים לנתניהו'. במרכז הפעולה הראשונה כפי שניתן לראות בתיעוד הוידאו שהופץ השבוע – חגיגות יום הנישואין של שלדון אדלסון ואישתו מרים אדלסון שנערכו במתחם האירועים בן אביגדור 22 בתל אביב.

בני הזוג אדלסון, בעלי 'ישראל היום' הנחשבים למקורבים לראש הממשלה נתניהו, "זכו" לביקור במהלך האירוע, כשפעילי המחאה הגיעו עם מגפון למתחם האירועים. "העידן הזה של כבוד ויוקרה נגמר. שלדון אדלסון אתה בסה"כ חייל בארגון הפשיעה של נתניהו. אתה מלבין את כל הרוע שלך לתוך שקר, אתה מחרב את החברה הישראלית" כך צעקו במגפון.

בשלב מסויים ולאור הצעקות, כמה ממבקרי האירוע, בהם אישים חשובים ומוכרים, החליטו לעזוב את המקום. אחרים הסתירו את פניהם מהמצלמות בהגיעם למתחם האירועים.

בין המבקרים באירוע גם חברת הכנסת לשעבר ענת ברקו שזכתה לשלל כינויים שנאמרו לעברה. "חברת הכנסת הטיפשה בתבל ובן זוגה" כך נכתב בסרטון. "זאת ברקו הסתומה" אמרו האקטיביסטים לעברה, ובעלה של ברקו ד"ר ראובן ברקו לא נשאר חייב והגיב "צלם לי גם את החור של התחת בפוקוס". ברקו אף הביע תמיכה בשלדון וציין כי הוא פועל רבות למען מדינת ישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.