זרק פצצה

הצל, איתמר בן גביר ואורן חזן ברשימה אחת?

תמונה – יואב אליאסי
פעיל הימין יואב אליאסי "הצל" הפתיע הבוקר את הגולשים בעמוד הפייסבוק שלו בשאלה "מה אתם אומרים? הייתם מצביעים למפלגה של השלישייה הזאת?". הפוסט גרף אלפי תגובות מעודדות וגם כמה זועמות על הפילוג בימין והחשש שלא יעברו את אחוז החסימה.

האם אנחנו בדרך לחיבור מפתיע בפוליטיקה הישראלית? מפלגת 'עוצמה יהודית' שוקלת את האפשרות לרוץ בבחירות הקרובות יחד עם ח"כ לשעבר אורן חזן ופעיל הימין יואב אליאסי המכונה הצל וזאת לאחר פרישתו של עו"ד איתמר בן גביר מאיחוד מפלגות הימין בראשות הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ'.

הבוקר פירסם אליאסי פוסט בעמוד הפייסבוק הפופולארי שלו בו הוא שאל את הגולשים, האם הם היו מצביעים למפלגה כזו, כשהוא מצרף תמונה משותפת ביחד עם בן גביר וחזן.

וכך כתב הצל: "ככה נראה חלום הבלהות של ה0מאל!! מה אתם אומרים? הייתם מצביעים למפלגה של השלישייה הזאת? לייק ושיתוף אם כן".

גורם בליכוד אומר בשיחה עם "באזזנט": "אין ספק כי חיבור כזה יהווה כאב ראש גדול מאוד למפלגות הימין ובמיוחד למפלגת הבית היהודי והימין החדש של נפתלי בנט שלא עברו בבחירות האחרונות את אחוז החסימה וגרמו לאיבוד של מאות אלפי קולות לימין".

אמש דווח כי יו"ר מפלגת 'זהות' משה פייגלין ויו"ר 'הימין החדש' נפתלי בנט מגששים באפשרות לרוץ יחד בבחירות הקרובות, וככל הנראה פייגלין הסכים לוותר לנפתלי בנט או איילת שקד על המקום הראשון, בתמורה למקום השני והשלישי במפלגה המאוחדת.

אליאסי ועוצמה יהודית סירבו להגיב בנושא.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!