מלון או כלא?

המחבל שטבח ביהודים מחייך עם הוריו בכלא

משפחות שכולות כואבות וזועמות על התמונות שדלפו מהכלא בו נראה המחבל הפלסטיני עומר אל-עבד שרצח בדקירות סכין את שלושת בני משפחת סולמון הי"ד מחבק את הוריו שהגיעו לבקרו במסגרת זכויות שניתנות גם למחבלים שפלים - צפו בתמונות

הרשת סוערת בעקבות תמונות שדלפו מהכלא בו נראה המחבל הפלסטיני עומר אל-עבד שרצח בדקירות סכין את שלושת בני משפחת סולמון הי"ד בביתם ביישוב חלמיש, מחבק את הוריו שהגיעו לבקרו במסגרת זכויות שניתנות גם למחבלים שפלים. משפחות שכולות זועמות ודורשות שינו בתנאי המחבלים בכלא.

מיכל סלומון, אלמנתו של אלעד הי"ד שנרצח בפיגוע הקשה בפיגוע הרצחני בחלמיש: "לא רק שהוא זוכה לתנאים מצוינים, הוא גם זוכה לחבק את הוריו שבאו לבקר אותו בכלא".

המחבל מנשק את הוריו
המחבל מנשק את הוריו

אליחי בן ישי, אחיה של רות פוגל הי"ד שנרצחה בטבח יחד עם בני משפחתה כתב בפוסט כואב שפרסם:

שמי אליחי, אחיה של רות פוגל הי״ד, והיום אספר לכם סיפור על מחבל, על השב״ס ועל מצלמה: ביום 12.7.19 התפרסמו באתר ״שיהאב״ תמונות של רוצח בני משפחת סולומון הי״ד, מחוייך ומחובק עם הוריו בתוך הכלא הישראלי.

זהו סיפור על משפחה ששלושה מאנשיה נרצחו בדם קר על ידי מפלצת, על מחבל שנהנה מביקורים של בני משפחה תומכים, ממשכורת חודשית ואולי גם מתואר 1/2 על הדרך, ועל… מצלמה אחת בכלא שצילמה את כל ההזיה הזו מתרחשת. באם התמונות משקפות: אז לא, בעניין הטיפול ברוצחי יהודים אין לי אמון: בהנהגה הישראלית, במערכת המשפט הישראלית ובשב״ס. הזיה מביישת ולא מוסרית", מסיים אליחי את הפוסט הכואב.

משפחת פוגל הי"ד
משפחת פוגל הי"ד

דוברות שב"ס בתגובה לתמונות שנחשפו: "על פי אמנת ז׳נבה חלה חובה לאפשר ביקורי משפחות אסירים ללא אפשרות הפעלת שיקול דעת בנושא. בעבר ניתן היה לאסירים הביטחוניים להצטלם עם בני משפחותיהם פעם בשנה אולם, אפשרות זו צומצמה למינימום האפשרי, אחת לחמש שנים".

מתנועת אם תרצו נמסר: "תנאי המחבלים בבתי הכלא הם מקור לבושה למערכת הענישה וההרתעה של ישראל, אבל הפצת תמונות של מחבל-רוצח מאושר ומחייך בכלא זה כבר בזיון וחרפה בקנה מידה חדש. כי אסור לנו לשתוק. מנהיגי ישראל חייבים להפסיק לפחד!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.