קשה לצפייה

ישראלית תועדה מטיחה באכזריות בלטה בראשו של כלב קטן

תמונה – רץ ברשת
סערה ברשת: צעירה ישראלית תועדה במצלמות האבטחה כשהיא מטיחה אבן או בלטה בראשו של כלב קטן. האירוע שתועד כאמור במצלמות האבטחה, מעלה רף ברמת האלימות כלפי בעלי חיים ומגיע בתקופה שבה הרשת נמצאת בסערה מתמדת בעקבות מעשי אלימות אחרונים.

בתיעוד שנקלט במצלמות האבטחה בשכונת הדר יוסף בתל אביב, נראית האישה כשהיא מטיחה באכזריות רבה אבן בראשו של כלב קטן שהתקרב לכיוונה, לאחר המעשה האכזרי, תועדה כשהיא גם רודפת אחרי כלב קטן נוסף שבעקבות פרץ האלימות הקשה נמלט על נפשו.

בסרטון שהופץ לאחר מכן, נראית האשה מתגוננת בשיחה טעונה עם בעלי כלבים בשכונה. העימות המילולי לא הוביל את אותה צעירה להתחרט על האלימות כלפי הכלב הקטן: "אני לא מצטערת, הם התקרבו אלי והרגשתי מאויימת", כך תירצה את מעשיה.

התיעוד (קשה לצפייה)

מדוברות משטרת ישראל נמסר בתגובה: "אתמול (ה') התפרסם סרטון ברשתות החברתיות בו נראית בחורה, שמטיחה אבן לעבר כלב ופוצעת אותו. בעקבות הסרטון הוגשה תלונה במשטרת ישראל אשר פתחה מיד בחקירה והתחקתה אחר זהות החשודה."

היום (שישי) נחקרה אותה צעירה שנעצרה ע"י המשטרה לאחר חקירתה שוחררה בתנאים מגבילים. בנושא זה נמסר ממשטרת ישראל כי "היא רואה בחומרה כל עבירת אלימות ותמשיך לפעול למיצוי הדין עם העבריינים".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.