באים לנתניהו

ברק כהן מזכיר שגם אהוד ברק זכה לביקור של תנועת המחאה

תמונה – עו"ד ברק כהן
בצל פעילות תנועת 'באים לבנקאים' של עו"ד ברק כהן נגד נתניהו ומקורביו, מקבל כהן ביקורת על כך שפעולותיו מכוונות לפוליטיקאים מהימין. כהן החליט להזכיר למגיבים כי ב-2017 גם תפס את אהוד ברק, כיום יו"ר מפלגת 'ישראל דמוקרטית' באמצע הרחוב למחאה ספונטנית.

עורך הדין ברק כהן, מייסד תנועת המחאה 'באים לבנקאים' השיק באחרונה ולאור הבחירות החדשות, את פרויקט 'באים לנתניהו' ביחד עם קבוצת אקטיביסטים שפוקדים בשבועות האחרונות רבים ממקורביו של ראש הממשלה, בהם משפחת שלדון.

כהן הידוע במתקפות המחאה הספונטניות כשהוא מקבל טיפ אודות מיקום יעדי המחאה, בהם בכירי המערכת הבנקאית ופוליטיקאים, ספג באחרונה ביקורת פוליטית על כך שהוא מתמקד בנתניהו בלבד, כאשר על פי הטענות הוא חס על פוליטיקאים מקשת השמאל.

כהן ואהוד ברק

כהן לא נשאר חייב לתגובות והחליט להזכיר למגיבים כי ב-2017 גם תפס את אהוד ברק במהלך הליכה בתל אביב ועימת אותו עם שאלות לא נעימות. בציוץ שפירסם בטוויטר כתב כהן: "לכל לקקני התחת של ביבי הגנב הפחדן, ששואלים אותי למה אני לא פונה לאהוד ברק. אתם בפיגור עמוק. ומעתה, נא לא להפריע – 'באים לנתניהו'. נא לעקוב."

השבוע גם תיעד את שרת המשפטים לשעבר איילת שקד כשהיא במסעדה. כהן צייץ את הסרטון הקצר וכתב: "שאלתי את חברתי היקרה, איילת שקד, האם נכון ששרה הרחיקה אותה מסביבת החלש (ביבי) מכיוון שעשה את הגרוע מכל – שילם לה שכר עבודה באופן פרטי (ולא מקופה ציבורית). האם נכון ששרה אמרה לה : "את לוקחת את הכסף של יאיר ואבנר". שקד המקסימה אמרה בתגובה : "ברק, כפרה עליך, תהנה". פייר, התרגשתי."

כהן ואיילת שקד

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!