טרור מהכלא

סוכל ניסיון להבריח 11 סלולריים לכלא

תמונה – דוברות שב"ס
הפעם זה סוכל: במהלך סוף השבוע תפסו סוהרי שב"ס 11 סלולריים מוסתרים על גופם של מחבלים שנעצרו על עבירות קלות במטרה להבריח טלפונים סלולריים למחבלים בתוך בית הסוהר ״עופר״ - צפו בתמונות

סוהרי בית הסוהר ״עופר״ סיכלו הברחתם של 11 טלפונים סלולאריים שניסו שני עצורים ביטחוניים להבריח לתוך בית הסוהר ״עופר״.

מדובר בשני עצורים, אחד המשויך ל״חזית העממית״ והשני ל״פתח״ שהובאו לבית הסוהר לאחר שביצעו עבירות קלות, ככל הנראה במטרה להיעצר ולהבריח את הטלפונים לתוך בית הסוהר.

במהלך בדיקת מגנומטר על אחד העצורים, תושב רמאללה, המשויך ל״חזית העממית״ הוא עורר את חשד צוות הסוהרים והועבר לתחקור שם הוא הודה שיש בגופו טלפונים ואף פלט 3 טלפונים מדגם ״סרסור״.

העצור השני המשויך לארגון ה״פתח״ נבדק במגנומטר שצפצף באיזור התחתון, בתחילה טען העצור שיש לו פלטינות בגוף, אולם לאחר שהוחלט לשלוח את העצור לבדיקות בבית החולים, הודה העצור כי הוא נושא בגופו שתי חבילות אשר בכל אחת מהן 4 טלפונים סלולוריים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.