דורש התנצלות

דיכטר לברק: "למען השם אהוד, ממי ולמה הלכת להתנצל?"

תמונה – אלון חסון משרד הביטחון
ח"כ אבי דיכטר מהליכוד תוקף בחריפות את אהוד ברק שהתנצל על אירועי אוקטובר במטרה לאפשר למפלגת מרצ להתחבר למפלגתו החדשה "ישראל דמוקרטית. "מה לעזאזל עומד לנגד עיניו של אהוד ברק כשהוא מתנצל בפני ח''כ עיסאווי פריג'?

ראש השב"כ בתקופת מהומות אוקטובר 2000 קורא לאהוד ברק להתנצל על ההתנצלות שלו כלפיי ערביי ישראל לבקשתו של עיסוואי פריג' ממרצ: "אני באמת נושא באחריות לכל מה שהתרחש בתקופת כהונתי כראש ממשלה, בהם גם אירועי אוקטובר, אני לא מסיר את עצמי מאחריות ואני יכול להיות זה שיביא לפתרון".

וכך כותב ח"כ אבי דיכטר לאהוד ברק:

"מה לעזאזל עומד לנגד עיניו של אהוד ברק כשהוא מתנצל בפני ח"כ עיסאווי פריג'? כראש השב"כ באותה אינתיפאדה ארורה, אני אומר לך אהוד ברק ולכם אזרחי ישראל: לולא נחישותם וגבורתם של הלוחמים, מאות ישראלים היו נרצחים על הכבישים!

באוקטובר 2000 הייתי ראש השב״כ, כאשר נתקלנו בתופעת ״הפזעה״ בקרב ערבים ישראלים. במקום להשתמש במילה המכובסת ״מיון״ של האנשים ברכבים שנעצרו בידי ההמון על כביש ואדי עארה, צריך לומר את האמת: זו הייתה ממש ״סלקציה״, שבה מרגע שזיהו את נוסעי הרכב כיהודים, הם היו בסכנת מוות. יעידו על כך אנשי תקשורת שהוצאו מתוך לוע הארי, נכון יותר מתוך לועם של הכלבים , שאיימו לפגוע בהם. אלמלא לוחמי המשטרה שסיכנו חייהם כדי לחלצם מהתופת האנושית, גורלם היה נחרץ והם היו נשרפים חיים עם מכוניותיהם שהוצתו.

האזינו להתנצלו של אהוד ברק לערביי ישראל על אירועי אוקטובר 2000

לוחמיו של אהוד ברק, ניצב אליק רון מפקד המחוז הצפוני של המשטרה ובנצי סאו, לימים ממלא מקום מפכ״ל המשטרה, וגיבורים רבים נוספים בלמו את ההמון המוסת וצמא הדם שיצא למסע פרעות ביהודים וברכושם. מה לעזאזל עומד לנגד עיניו של אהוד ברק כשהוא מתנצל על הנחישות שגילו פקודיו, אשר בלמו בגופם ובנשקם אלפים רבים של פורעים שפגעו באזרחים יהודים ובאנשי כוחות הביטחון?
מי שלא ראה את האלפים שיצאו מסח׳נין ומעראבה לעבר אזור התעשיה ״תראדיון״ כשמטרתם הצתה וביזה של הרכוש ולאחר מכן הסתערות על ישובי גוש משגב, לא מבין באמת מול מה ובעיקר מול מי עמדו לוחמי המשטרה. באותם ימים, שני חיילי צה״ל שטעו בדרכם ונתפסו על ידי שוטרים פלסטינים, נלקחו לתחנת משטרה ברמאללה. רגע אחרי שהיו משוכנעים שעתה הם בטוחים, מצאו עצמם מותקפים בידי המון צמא דם, בתוך תחנת המשטרה, כששוטרים ואזרחים מבצעים בהם לינץ׳ מצולם, ואזרח טובל ידיו הטמאות בדמם הקדוש של החיילים המתים ומנופף לקהל בבחינת, המלאכה הושלמה.

כראש שב״כ באותה אנתפאדה ארורה, שהתנהלה גם בקרב ערבים ישראלים, כולל גלישת רבים מהם לטרור ופיגועי מתאבדים שהרגו מאות ופצעו אלפים מאיתנו, אני אומר לך אהוד ברק, ולך עסאוי פריג׳ ולך אזרח ישראלי באשר הוא, יהודי או ערבי – לולא נחישותם וגבורתם של הלוחמים מהמשטרה, מהצבא, מהשב״כ ושל אזרחים אמיצים, היינו מוצאים עצמנו במציאות שבה היו נרצחים מאות ואולי אלפי ישראלים, על הכבישים, במקומות עבודתם ובבתיהם.

למען השם אהוד, ממי ולמה הלכת להתנצל ? בשביל לקושש כמה קולותיו ממפלגה, שחברי כנסת שלה פעלו בשנה האחרונה להחלפת המנון התקווה בשירת האינטרנציונל, והצביעו נגד החוק לקיזוז משכורות מחבלים? בשביל הקולות שלהם התנערת מעשרות אלפי הלוחמים שבלמו את האינתיפאדה ?! עדיין לא מאוחר, יש לך הזדמנות להתנצל על ההתנצלות האומללה וההתרפסות המבישה.

אהוד, עשית כל כך הרבה ״פליקלקים״ בחייך הפוליטיים, אז אל תעצור דווקא כאן במעשה המבזה אותך ואותנו. תשלים את הפליק פלאק האחרון בקריירה הפוליטית והתנצל בפני הלוחמים על שהתנצלת בפני הפורעים הערבים !

מה לעזאזל עומד לנגד עיניו של אהוד ברק כשהוא מתנצל בפני ח''כ עיסאווי פריג'? כראש השב''כ באותה אינתיפאדה ארורה, אני אומר…

Posted by ‎אבי דיכטר – Avi Dichter‎ on Wednesday, July 24, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!