(איחוד) בשמאל

סתיו שפיר ערקה ל"מחנה הדמוקרטי"

זה קרה: מרצ, 'ישראל דמוקרטית' של ברק וסתיו שפיר מ'העבודה' התאחדו למפלגה אחת שתקרא "המחנה הדמוקרטי" - הורביץ יוצב במקום הראשון, סתיו שפיר במקום השני ואהוד ברק במקום העשירי - סתיו שפיר בשבוע שעבר: " אני לא רצה במפלגה אחרת" - כל הפרטים

לאחר הרבה ספינים ולחצים של אהוד ברק לאחדות בשמאל, הבוקר זה קרה. מפלגת מרצ, 'ישראל דמוקרטית' של ברק וסתיו שפיר מ'העבודה' הודיעו כי הגיעו להסכמות וירוצו בבחירות הקרובות לכנסת ה-22, ברשימה מאוחדת שתקרא "המחנה הדמוקרטי" .

רה"מ נתניהו בתגובה ראשונה על האיחוד בשמאל

לפי הדיווחים, ניצן הורביץ יוצב במקום הראשון, סתיו שפיר במקום השני, יאיר גולם שלישי, תמר זנדברג 4, אילן גילאון 5, עיסוואי פריג' 6, יפעת ביטון 7, יעל כהן פארן 8. נועה רוטמן 9. ואהוד ברק במקום 10 ברשימה.

הסעיף הראשון בקווי היסוד של ההסכם הוא חתירה לשלום והסדר מדיני תוך שמירה על האינטרסים של ישראל. עוד הוסכם: במידה ותקום ממשלת שמאל, אהוד ברק יקבל את התיק הבכיר. עוד התחייבו הצדדים שלא להיכנס בשום אופן לממשלת נתניהו אם תקום. לפי הדיווחים: ברק אמר למקורביו אם לא ייכנסו לממשלה, הוא לא יישאר חבר כנסת ויתפטר.

במקביל נמשכים הלחצים על יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ להצטרף לאיחוד למרות שצירף את מפלגת גשר של אורלי לוי. ח"כ איציק שמולי ממפלגת העבודה קרא לעמיר פרץ, לשקול שוב האם להתאחד ולרוץ יחד ברשימת "המחנה הדמוקרטי", "ברור לי שעזיבה שלי את מפלגת העבודה תמוטט אותה מבחינה אלקטוארלית. יש לי אחריות בסיסית, אני לא מתנהג כמו פליט."

אמש, הפגינו פעילי מפלגת העבודה מול חוג בית של אהוד ברק ופיזרו אלפי כרטיסים ודולרים בדמותו של ברק והפדופיל אפשטיין, חברו ושותפו של אהוד ברק עד לא מזמן.

בתגובה להפגנות צייץ ברק בטוויטר: "עמיר פרץ בלחץ. שלח אנשים לקרוא קריאות גנאי מחוץ לאירוע. מפיץ סרטוני השמצה מכוערים, במקום להתאחד כפי שרוצים 85% מבוחריו, ומסרב להתחייב להסרת משטר נתניהו. עיוור מי שלא רואה שהוא הולך לנתניהו. עצוב"

העיתונאי ינון מגל צייץ: "לסתיו שפיר לוחמת זכויות הנשים לא מפריע להתחבר עם "החבר של הפדופיל". "גם לא לניצן הורביץ. ולא לתמר זנדברג. ולא לכל הטהרנים הצדקנים והערכיים שממהרים להוציא הודעות מזועזעות בכל ארוע מינורי של מי טו. ואף אחד גם לא שואל אותם על זה, כי בעצם אין פה עניין😭 כמה צביעות במחנה אחד. כפיים👏👏👏", צייץ מגל ותקף.

אלדד יניב שכח לברק על העבר ובירך על העתיד: "אהוד ברק: יש קונה עולמו בשעה אחת. מה ששלך – שלך." בציוץ נוסף הוא קרא לאיציק שמואלי להצטרף: "איציק שמולי, קפוץ. זה הרגע".

ח"כ עיסוואי פריג' בתגובה לאיחוד: "לא לילד הזה איחלתי. אני איחלתי לשמור על הבית שלי. אני מאוד מקווה שההחלטה היא נבונה"

רק בשבוע שעבר הכחישה ח"כ סתיו שפיר כי תערוק ממפלגת העבודה למפלגה אחרת

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.