התפתחות דרמטית

החשודים באונס שוחררו, המתלוננת נעצרה

תפנית דרמטית בחקירת אונס התיירת הבריטית שטענה שנאנסה בידי 12 צעירים ישראלים באיי נאפה בקפריסין. שבעת הנערים הישראלים שנעצרו שוחררו ממעצר ויחזרו ככל הנראה כבר הערב לישראל. הבחורה המתלוננת נעצרה לחקירה - בחקירתה הודתה כי בדתה את התלונה לאחר שנודע לה כי צולמה - חדשות

התפתחות דרמטית בפרשת האונס הקבוצתי בקפריסין: שבעת החשודים שנותרו ישוחררו במעצר, זאת לאחר שחמישה חשודים נוספים שוחררו בשבוע שעבר.

באתר "קפריסין טיימס" דווח כי המתלוננת בת ה-19 זומנה אמש על ידי המשטרה להשלמות חקירה, שם הודתה כי בדתה את התלונה והיחסים היו בהסכמה. כשנשאלה ע"י החוקרים מדוע היא הגישה את התלונה הזו, היא ענתה, שהיא כעסה לאחר שנודע שהצעירים צילמו אותה במהלך קיום היחסים עם חברם.

עו"ד ניר יסלוביץ' המייצג את אחד הנערים שנחשדו בפרשת האונס סיפר לרזי ברקאי בגל"צ: "הפרשה הזו מאחורינו. הגרסה של התיירת הבריטית נמצאה שקרית באמצעות ראיות שהבאנו. משבח את צוות החקירה הקפריסאי"

בראיון לקלמן ליברמן ברשת ב', אמר עו"ד יניב הברי המייצג חשודים נוספים באונס בקפריסין: "כנראה היא שינתה את גרסתה ועל פי זה האמת יצאה לאור. היא שיקרה. מה שאני יודע זה שהכל היה בהסכמתה"

הורים של החשודים ובני משפחותיהם פצחו בריקודים מחוץ לתחנת המשטרה ופתחו שמפניות – אמו של אחד הנערים העצורים, אמרה הבוקר לכאן חדשות ברשת ב': "ברוך השם, סוף סוף יצאה האמת"

העיתונאי שמעון ריקלין צייץ ותקף: "המתלוננת מפרשת האונס בקפריסין נעצרה. כל החשודים שוחררו. זה לא הפריע פה לאנשים לשפוך את דמם מיד. ולומר שזה בגלל הכיבוש וביבי. כמו הנער הערבי שדקר, ומיד היו שהאשימו בכך את הרב פרץ. מתי נלמד להמתין? מתי השמאל יפסיק להאשים באופן אוטומטי בכל עוולה את היהודים והימין? איזה גלותיים".

מגיש תוכנית 'הצינור', גיא לרר צייץ: "דווקא בגלל שלא אמרתי כלום בפרשת האונס עד שיובהרו הדברים, מרשה לעצמי להגיד עכשיו שלהיות כמה על אחת, לצלם את זה, לבזות אותה תוך כדי האקט ורק יכול להניח שגם להפיץ את הסרטונים בחבר'ה – כל זה עומד במרחק לא גדול מאונס. גם על פי החוק. רק תזכרו את זה תוך כדי השמפניות בחגיגות האליפות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.