בדם קר

מזעזע: אופיר חסדאי ז"ל נרצח בויכוח על חניה

תמונה – צילום משפחתי
הותר לפרסום שמו של הנרצח בקטטת חניה: אופיר חסדאי, בן 40, הוא הנרצח לעיני אשתו ובנותיו הלוקות בניוון שרירים ושיתוק מוחין, במהלך וויכוח על חניה בקניון עזריאלי ברמלה. הנהג היורה בן 74 מלוד, נעצר לחקירה. יהי זכרו ברוך

מזעזע: אופיר חסדאי, בן 40 מרמלה, הוא הגבר שנרצח הערב בקטטת חניה לעיני אישתו וילדיו בקניון עזריאלי ברמלה, במהלך ויכוח עם נהג בן 74 מלוד על מקום חניה. לפי הדיווחים, הנהג היורה יצא מהרכב במהלך עימות מילולי עם אישתו של הנרצח על מיקום הרכב, שלף אקדח וירה באופיר ז"ל שני כדורים בחזה. אופיר פונה במצב קשה ומת בבית החולים.

אלמנתו של הנרצח אמרה בראיון ל'כאן חדשות': "ראינו חנייה ריקה ואופיר רצה לחנות, הזוג הזה חנה לפנינו על שתי חניות. הוא יצא מהאוטו ושאל אותם למה הם עושים את זה. האישה נתנה לו מכות עם התיק ואופיר הדף אותה ואז בעלה יצא וירה בו"

מהמשטרה נמסר: מחקירה ראשונית של האירוע מסתמן כי הפצוע כבן 40, נורה בעקבות ויכוח על חניה. הפצוע פונה כשהוא במצב אנוש. החשוד בירי בן 74 מלוד, נעצר לחקירה.

כוחות המשטרה אוספים ממצאים בזירה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע הקשה.

אופיר חסדאי ז"ל
אופיר חסדאי ז"ל
חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.