כהנא או ערפאת?

צפו בעימות: עמית סגל בתגובה לאמנון אברומוביץ'

תמונה – (אולפן שישי)
חורך את הרשת: העיתונאי עמית סגל העיר לפרשנות החד צדדית של אמנון אברומוביץ', בדיון באולפן שישי על התמונות בביתם של איתמר בן גביר וח"כ אחמד טיבי, "כדאי שנכיל את הזעזוע לא רק ב-2019 על איתמר בן גביר, אלא גם על סגן יו"ר הכנסת אחר" - צפו בדיון

שמתי לב לדבר מעניין במתקפותיה של הקואליציה המעייפת (טיבי-עודה-הארץ) על דבריי שלשום בטלויזיה: איש מהם לא טרח להתנגד, אפילו רטורית, לתליית תמונתו של רוצח ילדים בכנסת. ‏ולטוענים שגם מנדלה עסק בטרור ושלל טיעונים משומשים: מנדלה לא חזר לתכנן פיגועים נגד לבנים *אחרי* קבלת פרס נובל לשלום. לא מנהיג, רוצח.

Posted by ‎עמית סגל Amit Segal‎ on Sunday, 4 August 2019

במהלך דיון באולפן שישי בחדשות 12 תקף הפרשן אמנון אברומוביץ' את פעילות ראש הממשלה לצירוף איתמר בן גביר לאיחוד גוש הימין "צריך בהחלט להדגיש את ניצחונו של נפתלי בנט, הוא התנגד לעוצמה יהודית, לכהניסטים, מרבית האנשים בעשירייה הראשונה הם שלו, והוא יבחר את התפקיד הראשון, לא פרץ ולא שקד", אמר אברומוביץ'.

עוד הוסיף הפרשן אברומוביץ' ותקף את בן גביר: "עכשיו אני יגיד לך לגבי הכהניסטים, לגבי בן גביר. תתאר לך שבן גביר היה סגן יו"ר הכנסת, אז בלשכתו הייתה תמונה של הרצל ותמונה של ברוך גולדשטיין, ומה הוא היה עושה ביום האזכרה השנתי ליצחק רבין? תהה אברומוביץ' והוסיף: "אפשר שהיה פונה לשב"ס ומבקש לארח אורח מיוחד ביציע "יגאל עמיר"

עמית סגל השיב לו: רק שתי הערות קטנות: "יש סגן יו"ר עם תמונה של רוצח בכנסת ישראל, זה יאסר ערפאת. וכבר שנים ארוכות הוא סגן יו"ר כנסת עושה את מלאכתו הפרלמנטרית כשורה, כך שהתמונות האלה זה לא דבר חדש וכדאי להזדעזע גם מזה." העיר עמית סגל למשתתפי הפאנל המזועזעים"

ח"כ אחמד טיבי הגיב לעימות בעמוד הטוויטר שלו וכתב: "1-ההשוואה שעשה עמית סגל באולפן ששי בין התמונה של יאסר ערפאת בלשכתי לתמונה של ברוך גולדשטיין שתולה בן גביר בביתו היא השוואה נלוזה ומגוחכת . ערפאת הוא מנהיג העם הפלסטיני הנבחר, סמל לאומי ואבי האומה .גולדשטיין הוא רוצח שפל ונתעב שירה במתפללים במסגד וטבח בהם."

גם ח"כ איימן עודה יצא למתקפה נגד עמית סגל וכתב :"עמית סגל לא רוצה שתדברו על המאמצים המטורפים של רה"מ להכניס כהניסטים לכנסת אז הוא עורך השוואה מופרכת בין גזענים למיעוט שאותם הם רוצחים. זה טריק מאוס. לא תצליח לשנות את הנושא השיחה: לא נשאר מהליכוד דבר מלבד חבורת אופורטוניסטים שישתטחו על הקבר של גולדשטיין בשביל השררה."

ד"ר מיכאל בן ארי הגיב לח"כ אחמד טיבי: "הבעיה היא לא התמונה של המתועב עראפאת, הבעיה היא, איך העוזר שלו, נמצא בכנסת ישראל ולא בתא טחוב בכלא."
https://twitter.com/drmichaelbenari/status/1157729176205561858?s=20

כתב מקור ראשון ישי פרידמן, צייץ בטוויטר תמונה משותפת של ח"כ טיבי עם הורים של מחבל וכתב: "גם אחמד טיבי מוכן להצטלם כשמעליו תמונה של מחבל. הקורבן של אותו מחבל היה אזרח ערבי שנחשד במשתפיות למען ישראל. נראה שטיבי די נינוח עם הסיטואציה."

עוד הוסיף פרידמן ותהה: "לאור הכבוד וההוקרה של אחמד טיבי למחבלים עם דם על הידיים, למה כולם מדברים על איתמר בן גביר ולא על ד"ר טיבי?"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.