אלימות נגד רופאים

תיעוד: גבר מאבד שליטה בבית חולים בחיפה

תמונה – דוברות המשטרה
מאוכזב מהשירות: תושב הכפר ג'דידיה נעצר בחשד לתקיפה של רופא ושני מאבטחים בבית חולים בני ציון בחיפה. הוא נעצר ושוחרר בצו הרחקה מהמאבטחים לחמישה ימים

אלימות בבתי חולים: תושב הכפר ג'דידיה נעצר בחשד לתקיפה של רופא ושני מאבטחים בבית חולים בני ציון בחיפה. ע"פ החשד, תושב ג'דידה מכר בן 23 הגיע אל בית החולים, כשהוא מלווה את אשתו ובעקבות ויכוח על השירות תקף ואיים על הרופא המטפל וכן תקף שני מאבטחים שהוזעקו לסייע לרופא.

החשוד נעצר, הובא לחקירה בתחנת המשטרה והבוקר הובא אל בית משפט השלום בחיפה בבקשה להאריך את מעצרו. השופטת דחתה את בקשת המשטרה, הוא שוחרר עם צו הרחקה מהמאבטחים לחמישה ימים

מהמשטרה נמסר בתגובה: משטרת ישראל תמשיך לנהוג באפס סובלנות כלפיי ארועי תקיפה ובריונות ותמשיך לפעול למען שלומם של עובדי הציבור והאזרחים הנורמטיביים שומרי החוק.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.