ללא רחמים

תיעוד: ביקשה כסף וחטפה תיק מאשה בת 81

נקלט במצלמות: המשטרה עצרה אשה כבת 50 החשודה כי חטפה תיק מאשה מבוגרת בת 81 בבאר שבע - צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי הגברת החשודה כבת 50 ניגשת לאשה מבוגרת כבת 81 בשכונה ד' בבאר שבע, ודרשה ממנה כסף, משנענתה בשלילה עקבה אחריה וחטפה ממנה תיק ובו מאות ש"ח ורכוש.

הגברת המבוגרת ניסתה לרדוף אחריה אך זו נמלטה והיא קראה לעזרת השוטרים. כחלק מהחקירה שנפתחה, הפיצה המשטרה את תמונה לשוטרים בדרום.

כך היא נתפסה: אמש נקראו שוטרים לטיפול באירוע של הטרדת הציבור. השוטרים אשר מוצבים באזור כחלק מעיבוי מערך השיטור הגיעו לטפל באירוע, אז זיהו את החשודה כזו הנחשדת באירוע חטיפת התיק.

החשודה, תושבת באר שבע בת 50, נעצרה הודתה במיוחס לה ואף שחזרה את האירוע. היום עם תם מלאכת החקירה הוגשו כנגדה בידי חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום ובקשה למעצרה עד תם ההליכים בגין המיוחס לה.

מהמשטרה נמסר בתגובה: משטרת ישראל רואה בחומרה ניצול פגיעותה של האוכלוסיה המבוגרת ופועלת להרחקתם מהמרחב הציבורי של חשודים בביצוע עבירות כנגדה", כך נמסר מהמשטרה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.