גזענות?

הוגשה תלונה נגד הלברטל "להשאיר את מפלגת העבודה רק למרוקאים"

תמונה – youtube
מפלגת העבודה-גשר הגישו הערב תלונה במשטרה נגד עו"ד דב הלברטל שפרסם מאמר גזעני ומסית נגד יו"ר המפלגה עמיר פרץ. בכותרת המאמר נכתב: "האשכנזים צריכים להשאיר את מפלגת העבודה רק למרוקאים" - צפו בראיון

https://www.facebook.com/6amnonlevi/videos/624686424719713/?t=1
מפלגת העבודה-גשר הגישו הערב תלונה במשטרה נגד עו"ד דב הלברטל, שפרסם הבוקר מאמר דעה שנוי במחלוקת באתר החרדי אקטואליק, נגד יו"ר המפלגה עמיר פרץ.

בהודעת המפלגה נאמר: “מגנים בחריפות את דבריו הנלוזים, הגזעניים ומפיצי הרוע של דב הלברטל שלא ראוי להתכבד בתואר רב. כי אם היה ראוי לו, לא היה מפיץ שנאת חינם בשבוע זה שלפני ט’ באב. השסעים אותם הלברטל ודומיו מעמיקים למטרותיהם האישיות, נשארים פתוחים ומדממים גם לאחר שחולפות הבחירות וגם אחרי שדפי העיתונים עליהם הם נכתבים מצהיבים."

בכירי מפלגת העבודה
בכירי מפלגת העבודה

"בעוד הלברטל רואה בישראלים ויהודים ש'לא בצבע הנכון' שבט אחר – אנחנו, בעבודה גשר רואים מולנו רק בני אדם לפני הכל. אצלנו, אהבת חינם לפני הכל." נכתב בהודעת המפלגה.

חלק מהדברים שפרסם עו"ד הרב דב הלברטל במאמר דעה שכתב הבוקר באתר אקטואליק.

הכותרת הגזענית
הכותרת הגזענית

"מקום העשירי במפלגת העבודה, מוקמה אשה, פעילה חברתית, הנחשבת בין חמישים הנשים המשפיעות בישראל. ומה היה לאשה כפוית טובה זו לומר? היא דיברה על השבט הלבן. כתבה בבוז והשפלה על שכנזים. אלו שבזכותם היא הגיע למשהו. וברוב חוצפתה, היא מועמדת לכנסת מטעם מפלגת העבודה.

לא הייתי כותב בחריפות כזו, אם מישהו מהמזרחיים שם היה מגנה את דבריה. אלא שלוי אבוקסיס, זו החברתית, דווקא הרבתה בשבחה. על הלב הרחב שלה. כנראה רק למרוקאים. עמיר פרץ לא הוציא מילת גינוי אחת. והיא עצמה, הגזענית, לא הסכימה להגיב בכלל על דבריה. זו תופעה שהולכת ומתרחבת, ההתחזקות המזרחית. מכאן תצא קריאה לכל האשכנזים, צאצאיהם של מייסדי המדינה בדמם ובמסירותם, אלו שהעלו את השבט האחר, שלא להצביע למפלגת העבודה. האשכנזים צריכים להשאיר את מפלגת העבודה רק למרוקאים.

מדובר בתרמית. שכן מה ללוי אובקסיס עם מפלגת העבודה? האם אין גבול לצביעות? היא הרי יותר ימנית מהליכוד. אין גבול לאופורטוניזם? ופרץ, אין לי ספק שלא יהסס לחבור לליכוד. וזו מהשבט השחור, שבמקום העשירי, אני מוכן להמר שהיא יותר ימנית מסמוטריץ'. בכל מקרה, המפלגה המרוקאית, מפלגת העבודה, פתחה במלחמת תרבות נגד האשכנזים. לפני שהעניין יתפשט, הם צריכים לדעת שהשבט הלבן לא יעמוד מנגד, מול השבט השחור..", כתב הלברטל במאמר המעורר המחלוקת.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.