צפו בוידאו

צפו: כך נתפס חשוד באונס שנמלט לכפר פלסטיני

תמונה – משטרת ישראל
הותר לפרסום: משטרת ישראל עצרה לפנות בוקר (ד), בכפר הפלסטיני קבלאן, חשוד שביצע בחודש החולף מספר מעשי אונס בנשים וקטינות בתל אביב.

בתום חקירה סמויה ומסועפת, מסתערבי מג״ב עצרו את החשוד במקום מסתורו בכפר פלסטיני. בין היתר, מייחסים במשטרה לחשוד עבירות של אינוס קטינה בזמן שהלכה לתומה ברחובות העיר תל אביב וכן עבירות של מעשים מגונים כלפי נשים וקטינות.

בתום חקירה סמויה ומורכבת שכללה עשרות פעולות חקירה מבצעיות ומודיעיניות הצליחה המשטרה לחשוף את זהותו של החשוד במעשה. מאז נודעה זהותו, פעלה המשטרה לאיתורו של החשוד שהסתתר בשטחי הרשות הפלסטינית. וכאמור, היום לפנות בוקר , פשטו לוחמי המסתערבים של מג"ב על מתחם ובו מספר בתים בכפר הפלסטיני קבלאן הסמוך לשכם.
בסריקות אותר החשוד ישן באחד המבנים.

החשוד, קטין אשר אינו מורשה לשהות בישראל נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה בסיומה נכלא. בדיון שהתקיים הערב בבית המשפט לנוער בתל אביב הוארך מעצרו לבקשת המשטרה ב 5 ימים.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "שיתוף הפעולה המודיעיני והמבצעי בין כוחות המשטרה הפועלים ביישובים הישראלים לבין כוחות מג"ב הפועלים בעומק הכפרים הפלסטינים בגזרת יו"ש, מוכיח שהזרוע הארוכה של משטרת ישראל תגיע לאלו הנמלטים לשטחים גם כשמדובר בחשדות פליליים במטרה למצות עם העבריינים את הדין ולשמור על ביטחון אזרחי ישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!