פרובוקטור?

צפו: רון קובי כמעט הותקף "הרגשתי כמו בעזה"

למרות פסיקת בית המשפט: רון קובי, ניצל לטענתו מלינץ' בידי עשרות חרדים, כשהגיע למחות נגד קיום הופעת החרדים בהפרדה מלאה בעפולה. הוא חולץ ע"י המשטרה ונמלט עם עוזרו לרכבו בחזרה לטבריה "הרגשתי כמו בפיגוע, אם כוחות היס"מ לא היו שם, לא היינו יוצאים משם" - צפו בתיעוד

ראש עיירית טבריה לא אהב את פסיקת בית המשפט המאשר לעיריית עפולה, לקיים את הופעת החרדים בהפרדה מלאה בעיר, והגיע למחות כשהוא מעביר שידור חי בעמוד הפייסבוק שלו. לטענתו, הוא הותקף לאחר דקות בידי עשרות חרדים, וניצל בזכות שוטרי יס"מ שחילצו אותו ואת עוזרו בשלום מהמקום. "זה אירוע פוליטי ממדרגה ראשונה של אריה דרעי, בגלל זה אני צריך להיות שר הפנים"

בשידור חי לאחר האירוע אמר קובי לצופים בשידור חי בפייסבוק: "אני רוצה להגיד לכם, זה היה פה לא פחות מסוכן מעזה, פשוטו כמשמעו, לראות ולא להאמין, הייתה ממש התקפה"

השכל הישר ניצח

השכל הישר ניצח

Posted by ‎אריה מכלוף דרעי Arye Machlouf Dery‎ on Wednesday, August 14, 2019

מהמשטרה נמסר בתגובה: "נבחר ציבור אשר נכנס למתחם מתוך כוונה ליצר פרובוקציה הורחק על ידי שוטרי משטרת ישראל, שנערכו במקום מבעוד מועד, וזאת לאחר שהופעתו במקום הביאה לתגובות מקהל הציבור ועלה חשש להידרדרות לאלימות ולפגיעה בשלום הציבור."

השידור המלא

לינץ ותקיפה בשידור חי! פריצת שידור עפולה, אנחנו כאן! הגיע הזמן שהחרדים יבינו מה זה אומר חיה ותן לחיות: אתם רוצים הפרדה בארועים סגורים? אנחנו רוצים אוטובוסים בשבת ! הכל עיניין של הסכמות והידברות! שום דבר לא בכפייה. רק רון קובי הימין החילוני נלחם בכפייה החרדית. המסר שלנו ברור!רוצים לחיות פה בלי כפייה חרדית ובלי השחיתות של אריה דרעי בכנסת.כנסו לשידור ושתפו.

Posted by ‎רון קובי‎ on Wednesday, August 14, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.