תגיד שלום

מיני סערה במטוס רה"מ לאוקראינה

תמונה – לע"מ
גם זה קורה: קברניט מטוס אל אל, שכח לברך במערכת הכריזה את רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, ונאלץ לתקן את עצמו לאחר התערבות פמליית רה"מ ושרה נתניהו. - לשכת רה"מ בתגובה: "פרסום מעוות ומגמתי. הייתה אי הבנה שהובהרה מייד והטיסה התנהלה כסדרה"

נוסעים לאוקראינה: אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו, ניסתה להיכנס לתא הטייס, במהלך הטיסה עם ראש הממשלה לביקור מדיני באוקראינה, לאחר שקברניט הטיסה שכח לברך אותה במערכת הכריזה של המטוס, לפי הדיווח: מאבטחים על המטוס בלמו אותה והרגיעו אותה. הטיס תיקן את עצמו לאחר מכן ובירך בחמימות את רעיית רה"מ. כך דווח בערוץ 'החדשות'

מלשכת רה"מ נמסר בתגובה לדיווח בחדשות: "פרסום מעוות ומגמתי. הייתה אי הבנה שהובהרה מייד והטיסה התנהלה כסדרה. עוד ניסיון להסיט את תשומת הלב מביקור בינ"ל חשוב של ראש הממשלה".

מוקדם יותר הערב, המריאו ראש הממשלה ורעייתו לביקור מדיני באוקראינה

דברי רה"מ נתניהו עם המראתו לקייב

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו עם המראתו לקייב, אוקראינה.וידאו: איתי בית-און, לע"מסאונד: בן פרץ, לע"מ

Posted by ‎ראש ממשלת ישראל‎ on Sunday, 18 August 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.