השפלה לאירן

כוננות בצפון: נתניהו ונסראללה באיומי מלחמה

תמונה – לע"מ
נסראללה מגיב באיומים "מהלילה תחכו לנו בגבול לבנון, אנחנו נגיב על הפיגוע נגד בית חיזבאללה בעומק ביירות" - דיווח מתעדכן

כתב חיזבאללה מפרסם סרטון בו נראה צלף מכוון לעבר גי'פ צה"לי בגבול לבנון.
https://twitter.com/ali_shoeib1/status/1165886244833939456?s=20

שידור חי מנאום התגובה של נסראאלה
https://www.youtube.com/watch?v=Oid46rK7hRo

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, הגיב הערב בשידור חי מהבונקר למאות תומכיו ברובע הדאחיה ואיים בתגובה על הרחפנים שהתפוצצו במעוז חיזבאללה בלבנון "אני אומר לצה"ל בגבול שיחכו לנו הלילה, אנחנו נגיב על הפיגוע התוקפני נגד בית של חיזבאללה, ולא מרכז איראני כפי שטען נתניהו"

עוד דווח הערב, על חיסול מפקד בכיר וחמישה ממחבליו בחיסול ממוקד ממזל"ט בגבול עיראק סוריה

עיתונאי לבנוני מהטלוויזיה של חיזבאללה בציוץ מאיים "מאחורי החומה הזו עומדים הציונים"
https://twitter.com/ali_shoeib1/status/1165665920859168768?s=20

דובר צה"ל חשף הערב תיעוד חדש משיבוש שיגור רחפן מתאבד מסוריה לישראל ביום חמישי האחרון באזור הכפר ערנה.

ראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו: ״הבא להורגך – השכם להורגו. במאמץ מורכב של מערכת הביטחון אנחנו חשפנו שכוח קודס של איראן שלח יחידה מיוחדת של פעילים שיעים לסוריה, כדי להרוג ישראלים בגולן באמצעות רחפני נפץ. אמר נתניהו.

עוד אמר רה"מ נתניהו: "אני מבקש להדגיש – זו יוזמה של איראן, זה פיקוד של איראן, וזה בשליחות של איראן. בהחלטה נועזת ובפעילות מבצעית ומודיעינית מושלמת של צה"ל אנחנו הקדמנו אותם וסיכלנו את הפיגוע הזה, מנענו פיגועים קשים. אנחנו נחשוף הלאה כל ניסיון של איראן לתקוף אותנו וכל ניסיון שלה להסתתר מאחורי תירוצים כאלה ואחרים. אני רוצה להדגיש שאנחנו לא נסבול התקפות על ישראל ממדינה כלשהי במרחב. כל מדינה שתאפשר את השימוש בשטחה להתקפות נגד ישראל תשא בתוצאות, ואני מדגיש – המדינה תשא בתוצאות.״

לפי הדיווחים בתקשורת בלבנון, מחבלי חיזבאללה שנהרגו הם יאסר אחמד דאהר וחסן יוסף זביב, חברי ילדות שלמדו יחד הנדסה במכללה של משמרות המהפכה באירן, ונהרגו אמש ביחד במחסני הרחפנים החמושים של כוח קודס בסוריה. היום הם נקברו יחד בבית קברות של מחבלי חיזבאללה בלבנון.

כמו כן פורסמו תמונות אוויריות "לפני ואחרי" ממחסני הרחפנים המתאבדים של אירן בסוריה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.