בימין תוקפים

נדיר: רזי ורינו מתנצלים על סערת "השחורים והלבנים"

תמונה – יח"צ כחול לבן
רזי ברקאי ורינו צרור התנצלו הבוקר על התעסקות הרדיו בסערה הגזענית של ח"כ רם בן ברק - גינויים במערכת הפוליטית על התבטאותו השנויה במחלוקת של סגן ראש המוסד לשעבר, רם בן ברק, "תקרא לזה שחור ולבן, הם שחורים אנחנו הלבנים"

בכירי הרדיו הצבאי גלי צה"ל, פתחו הבוקר את תוכניתם בהתנצלות (יש אומרים מביכה) בפני סגן יו"ר המוסד לשעבר, וכיום ח"כ בכיר ביש עתיד', רם בן ברק, על התעסקות הרדיו והוצאת דברים מהקשרם בסערת "השחורים והלבנים". כך הם נשמעו הבוקר

"מדובר בפייק מוחלט. במעשה שאסור לעשות. אנו מלמדים את האנשים שלנו כאן, מבוקר עד ערב, שזה בדיוק מה שאנחנו לא עושים. לא טוב שגלי צה"ל התעסקו בחומרים האלה באופן הזה". "רזי ברקאי הוסיף וסיים: "אני מתנצל."

מגיש יומן הצהריים אמרי איבגי התייחס גם הוא לטענות וכתב: "כפי שאמרתי היום ביומן הצהריים זו אינה "התנצלות" של גלצ. מכבד את דעתם השונה של עמיתי. כאשר פוליטיקאי משיב לשאלה על הבדל בין ימין ושמאל ב "שחורים ולבנים" – ישמע הציבור וישפוט. רם בן ברק התראיין אתמול מיד לאחר פרסום הדברים ונתן את הסבריו."

דובר ראש הממשלה יונתן אוריך צייץ בציניות : "רזי ברקאי ורינו צרור מתנצלים: אתמול בגל״צ שודר אייטם שעלול לשמש את הימין נגד השמאל. לא קרה לנו מעולם ונשתדל שלעולם לא יקרה. עמכם הסליחה"

כזכור, בראיון לצחי דבוש באמר רם בן ברק: "אתה רוצה לקרוא לזה ימין ושמאל? תקרא לזה ימין ושמאל. אתה רוצה לקרוא לזה שחור ולבן? תקרא לזה שחור ולבן. הם שחורים, אנחנו לבנים"

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, יצא להגנת רם בן ברק ותקף: "אפילו במונחים של הליכוד המתקפה על דבריו של רם בן ברק היא מכוערת ושיקרית. זה אפילו לא להוציא דברים מהקשרם, זה סתם להמציא הקשרים מתוך רישעות. מחזק את רם ומאמין בו."

גם יו"ר כחול לבן יצא בציוץ תמיכה: "אתמול הואשם ח"כ רם בן ברק בגזענות – הבוקר כבר הגיעה ההתנצלות. זו הזדמנות להעביר מסר שגם בקמפיין בחירות עלינו להישאר קודם כל נאמנים לעצמנו ולאמת. לאלו שניסו להשמיץ, לסלף ולשפוך את דמו של רם, אגיד רק שעל ראש הגנב בוער הכובע."

יו"ר ש"ס אריה דרעי מיהר לגנות את הדברים, ודרש מראשי כחול לבן להתנער מהאמירות: "גזענות עדיין כאן, חיה ובועטת, לצערנו. ח״כ רם בן ברק תתבייש! לכנות אנשים שחורים, כי הם בוחרים להצביע למפלגה שאינה נראית לך? פעם בבונים, פעם מנשקי קמעות וכעת שחורים. ראשי כחול לבן, תתנערו מהאמירה הגזענית והחמורה של חבר רשימתכם"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.