לאומני?

צפו: נחשפו סרטונים קשים מההתעללות בשופרסל

תמונה – רץ ברשת
כשבוע לאחר פרסום סרטון ההתעללות בחסר ישע בשופרסל גוש עציון, נחשפו סרטונים חדשים בחקירת המשטרה - במקביל: נעצרו ברמאללה חשודים שהכו חסר ישע - קשה לצפיה

במסגרת חקירת אירוע חשד להתעללות בחסר ישע בשופרסל בגוש עציון, אתמול בערב נעצר לחקירה חשוד נוסף תושב מזרח ירושלים. אמו של הבחור אמרה כי היא בטוחה שזה תקיפה לאומנית.

ברשתות החברתיות הפלסטיניות רץ סרטון נוסף בו נראים ערבים מכים באכזריות גבר בעל מוגבלות, באזור טורמוסאיה שמצפון לרמאללה. שעות לאחר פרסום הסרטון ברשתות החברתיות, הודיעה המשטרה הפלסטינית כי החשודים נעצרו.

https://twitter.com/orenyosian/status/1166786195076108289?s=20

הוריו של הבחור אמרו בראיון לערוץ 20: " הוא נפל קורבן לחיות אדם"

אמש, האריך בית המשפט בשלושה ימים את מעצר החשודים תושבי בית לחם ומזרח ירושלים, שתועדו כשהם מכים, קושרים ומלגלגים על עובד יהודי בעל מוגבלות. חשוד יהודי נוסף נעצר בחשד שידע ולא דיווח על המעשים הקשים.

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את הצעיר החרדי שהותקף בשבוע שעבר ברשת שופרסל, אמר: "הסרטון שפורסם מהתעללות הקשה בסניף שופרסל הוא רק קצה הקרחון שנחשף. ידוע לנו על מקרים ואירועים נוספים שבהם עבר הצעיר התעללות קשה מצד העובדים, תושבי הרשות, בסניף. לא ניתן להתעלם מכך שיש לנו כאן יסוד לאומני שעומד מאחורי ההתעללות הזאת. המתעללים הכריחו את הנער להגיד דברים בערבית, ולאחר מכן הראו את זה לכל שכניהם בכפר."

עו"ד בן גביר: "מה היה קורה אם זה היה הפוך? אסור לבית המשפט לשחרר אותם."

Posted by ‎באזזנט‎ on Wednesday, August 28, 2019

עוד הוסיף עו"ד בן גביר: "יחד עם זאת, אי אפשר להתעלם מכך שהיו גם עובדים יהודים, כולל מצוות ההנהלה של הסניף, שהיה מודע לדברים ובכל זאת הם לא עשו שום דבר על מנת למנוע או לעצור את התעללות בצעיר. אנו דורשים מהמשטרה למצות את הדין לא רק עם המתעללים עצמם, אלא גם עם המעגלים הרחוקים יותר שאישרו את המעשים בשתיקתם"

עו"ד דינם של אחד החשודים אמר הבוקר לגל"צ: "הכל היה בצחוק במסגרת העבודה, בסרטונים רואים שכולם עושים יום הולדת, יש גם סרטונים שרואים את הבחור תוקף גם הוא את העובדים בצחוק, ההורים לא הביאו שום מסמך שמוכיח שהוא אכן בעל צרכים מיוחדים"

אושיית הרשת מלך זילברשלג צייץ בזעם: "ראיתי שהמתעלל משופרסל אמר בסרטון תגובה שהם חברים והכל היה בצחוק. תצפו בסרטון הנוסף הזה ותגידו לי אם משהו בזה נראה לכם מצחיק, הטינופת הזה צריך להירקב בכלא. הוא וכל האפסים שהיו שם, ידעו על זה ושתקו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.