מעשה קונדס

דיווח: נעצרו חשודים בירי לעבר פעילי כחול לבן

תמונה – משטרת ישראל
תגובות זועמות במפלגת כחול לבן בעקבות ירי מאקדח צעצוע לעבר פעילים מחוץ למטה שנחנך הערב בעיר רחובות - 2 חשודים תושבי העיר נעצרו לחקירה - יאיר נתניהו בתגובה לבני גנץ: "חחח טמבל" -צפו

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הגיב בטוויטר על האירוע החמור בו נורו כדורי פלסטיק מרובה אוויר לעבר 2 פעילות ממטה 'כחול לבן' בעיר רחובות: "מודה לכל מי שדרש בשלומם של פעילי כחול לבן בעקבות הירי היום באירוע בהשתתפותי ברחובות. כולם בסדר אבל הירי הזה לא קרה בחלל ריק. האווירה הציבורית וההסתה הבלתי פוסקת הציתו אותו. אם לא נתעשת, בפעם הבאה זה ייגמר רע הרבה יותר. הפעילים שלנו נחושים מתמיד, וגם אני."

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו הגיב בבוטות ליו"ר כחול לבן: "‏‎חחח טמבל. מה גייסתם שוב את הסוכן ״שמפניה״? אתם מסיתים יום יום נגד ראש הממשלה שהוא ״בגד במדינה״. חוצפן!"

העיתונאי שמעון ריקלין כתב בתגובה לתגובות הסוערות במערכת הפוליטית: "צוללות. חקירות. עכשיו יריות. היי שחור לבן. חלאס להיות פאתטים. מספיק להסית ללא הרף ואז להתבכיין על הסתה. חכמים (?). הזהרו בדבריכם. הרי הממלכה חשובה לכם מהמלכות"

מהמשטרה נמסר: "הערב התקבל במשטרת ישראל דיווח על פגיעה של שני אזרחים ברח' יעקב ברחובות מכדור פלסטיק (איירסופט). שוטרים שהגיעו למקום הבחינו בשני כדורי הפלסטיק והחלו בבדיקת האירוע. לפני זמן קצר שוטרים עוכבו לחקירה 2 חשודים (16, 26) תושבי רחובות, בחשד למעורבות באירוע. הנסיבות נבדקות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.