"בושה לתקשורת"

לוסי אהריש בבכי: "איך אתם מגיעים לכמות כזאת של שנאה?"

תמונה – אתר גלי צה"ל
שדרנית הרדיו ומגישת הטלוויזיה לשעבר לוסי אהריש, פרצה בבכי בשידור חי במהלך דיון עם רון כחלילי בגלי צה"ל, על יחסי יהודים וערבים בישראל - האזינו לשיחה הכאובה

לוסי אהריש לרון כחלילי: "אתה יודע כמה קללות אני חוטפת ביום? אני כבר לא יודעת להכיל אותן. לפעמים באמת שבא לי לקום ולהגיד, סליחה שאני אומרת את זה ברדיו, כוס אמא של כולכם, אני לא יכולה לשמוע את הגזענות שלכם יותר. אני לא יכולה לשמוע את כל השנאה והרוע הזה שמסתובב בתוככם, איך אתם מגיעים לכמות כזאת של שנאה?, התפרצה לוסי בבכי בשידור חי.

(האזינו לשיחה באדיבות גלי צה"ל)

עוד הוסיפה לוסי והתלוננה בזעם: "אני יודעת שיש גם אצלנו הערבים שנאה כלפי היהודים, אבל די! כמה אפשר להכיל את השנאה המטורפת הזאת, במיוחד כשזה מתוזמר מלמעלה, מפוליטיקאים, מאנשים שאמורים להנהיג את המדינה. אני כבר שמונה חודשים לא נמצאת בתקשורת הישראלית. תתבייש לה התקשורת הישראלית, שאני לא רואה מישהו ערבי מדבר שם. לא באולפנים, לא מדבר בשמם, לא מדבר כמומחה משמם. לא מדבר כמומחה למשהו! ואחר כך שואלים למה אנשים בבית מפחדים מערבים, אם התקשורת עצמה לא מראה ערבים. תתביישו לכם בתקשורת. זה מעצבן אותי.", אמרה לוסי בבכי.

"שאף אחד לא יגיד לי מה זה להיות ישראלי. שאף אחד לא יגיד לי מה זה לחיות עם יהודים. שאף אחד לא ילמד אותי מה זה להיות חלק מהמדינה הזאת. אני חיה עם אהוב נפשי שהוא יהודי ובן זוגי המדהים שהוא יהודי והמשפחה המדהימה שלו. שאף אחד לא ילמד אותי מה זה להיות חלק מהישראליות, אבל שאף אחד לא ינסה לקחת לי את הישראליות הזאת או לקחת לי את הבית שלי. וזה מה שמחרפן אותי. זה הבית שלי".

כזכור, לוסי אהריש, הגישה את תוכנית 'שיחת היום' ברשת 13, שירדה מהמסך במהלך המיזוג של ערוץ 10 ו-13 לפני כמה חודשים.

ח"כ סתיו שפיר 'מהחנה הדמוקרטי' הגיבה בטוויטר: "לשמוע את לוסי אהריש האמיצה ופשוט להתמלא בכעס. ההסתה של נתניהו והליכוד נגד ערבים לא עוצרת בקלפי. היא הורסת חיים. ללוסי מגיע חיבוק, ואת עיטור האומץ. לאנשים שמסיתים נגדה – מגיע שנעיף אותם הביתה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.