כמעט אסון

שוב זה קורה: תינוקות נשכחו ברכבים נעולים

תמונה – ארכיון: יחיאל ועדנין
דיווח: פעוט בן 9 חודשים פונה במצב קל עד בינוני לאחר שנשכח ברכב זמן ממושך בנתניה - במקביל דווח על פעוט שנשכח ברכב במרכז מסחרי במודיעין למשך שעתיים - חדשות

פעוט כבן שנה שנמצא נעול ברכב חונה במרכז מסחרי עינב במודיעין. הפעוט נשכח ברכב למשך כשעתיים על ידי אימו שהגיעה למקום לבילוי עם חברות, הוא פונה במצב קל לביה"ח אסף הרופא.

פראמדיק מד"א רפי שבע דיווח: "כשהגענו לרחוב ראינו את הפעוט מחוץ לרכב מוחזק בידיים של גבר כשהוא חם מאוד למגע. הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ותוך כדי הטיפול הרפואי שכלל קירור סיפרו לנו שהילד היה בתוך הרכב מספר שעות. מצבו היה בינוני ויציב ופינינו אותו להמשך טיפול בבית החולים"

מאסף הרופא נמסר: "תינוק בן שנה וחודשיים הגיע אלינו לחדר המיון לאחר שנשכח במכונית באיזור התעשייה במודיעין למשך כשעתיים. מצבו בינוני. הוא מטופל בדקות אלו.

במקביל, דווח על פעוט שנכח ברכב נעול בנתניה: מנדי אושקי חובש באיחוד הצלה סיפר, "כשהגענו למקום סיפרו לנו בני המשפחה כי הפעוט שהה ברכב זמן ממושך. למרבה הנס הרכב חנה במקום מוצל ונמנע אסון. לאחר הסיוע הראשוני הילד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים לניאדו כשהוא בהכרה מלאה".

באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה שבים ומזכירים לא להשאיר ילדים ופעוטות בכלי רכב ללא השגחה. אפילו לא לרגע. כמו כן חשוב ומומלץ לפקוח עין ברכבים חונים ולוודאות שלא נשכחו ילדים. בפרט בימי הקיץ החמים.

מבית החולים לניאדו נמסר: "לפני מספר דקות הגיע למחלקה לרפואה דחופה לילדים בלניאדו פעוט כבן שנה לאחר ששהה זמן לא ידוע ברכב סגור בנתניה.
מטופל כעת בחדר הטראומה."

"משטרת ישראל קוראת להורים לגלות עירנות ואחריות לשלומם של ילדיהם, ולהקפיד לבדוק שלא נשארו ילדים ברכב."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.