קטטת רשת

נעה רוטמן ליאיר נתניהו: "שומע חתיכת זוהמה?"

תמונה – נעה רוטמן
נכדתו של רה"מ לשעבר יצחק רבין ז"ל, בכירה במפלגת 'המחנה הדמוקרטי', מגיבה בחריפות לתגובה שכתב יאיר לראיון שלה אצל רפי רשף - צפו

נכדתו של רה"מ לשבר יצחק רבין ז"ל מגיבה בחריפות לבנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, שכתב בתגובה לראון שלה אצל רפי רשף: "איזה יופי. האחיינית של ״דוד ערפאת״, באיחוד מרגש עם רפי רשף, אחיו של מקים ״שלום עכשיו״ צלי רשף בערוץ אל ג׳זירה 12."

בתגובה כתבה לו נעה רוטמן בזעם: "שומע חתיכת זוהמה? מזל שהדוד האמיתי שלך לא הכיר אותך. ודאי היה מתבייש לנוכח הפער בין הג׳ורה לבין הרזומה. לשכת רהמ, יהיה מסובך להתנער ממנו פעם שניה היום הא?"

יאיר לא שתק והגיב: "חתיכת זוהמה תגידי לחברים שלך במחנה הפדופילי. שלא תעזי לדבר על דוד שלי הקדוש הגיבור ולזהם את זכרו." והוסיף סרטון וכתב: "והנה הסרטון שלך מדברת על דוד ערפאת החמוד למי שפספס"

כזכור, אמש איימו במפלגת העבודה לתבוע משפטית בשם מפלגת העבודה את יאיר נתניהו על דבריו נגד יצחק רבין ז"ל, וגם פרסמו סרטון נגדו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.