שנאה או בפרצוף?

קרב נטול כפפות בין יאיר לפיד לרפי פרץ

תמונה – כחול לבן
יו"ר מפלגת 'יש עתיד' יאיר לפיד ממשיך להסתער בתקיפות נגד שר החינוך הרב רפי פרץ: פרץ, עדיף ללבוש חולצה שחורה מלהחזיק בדעות שחורות וחשוכות. מי אתה שתטיף לי מוסר? " - פרץ בתגובה: "יש עתיד והעומד בראשה הם קופסת ג׳ל למריחה והסתה שבסוף היום נשטפת במים קרים" - צפו

יאיר לפיד ממשיך לצייץ בחריפות נגד הרב רפי פרץ שדרש שלפיד יתנצל על השימוש שעשה בכתבה נגד המכינה הקדם צבאית, שהתבררה כשקרית: "לפני שרפי פרץ דורש שיתנצלו בפניו, קודם שיגנה את הרב טאו שכתב שהחילונים מנסים להכניס פדופיליה ומשכב בהמה לגני הילדים. זו הישיבה שלך. זה הרב שלך. אתה לא יכול להמשיך להיות שר החינוך אפילו דקה נוספת", צייץ לפיד

https://twitter.com/yairlapid/status/1170924541104807937?s=20

הבוקר הגיב לו הרב רפי פרץ לא פחות בחריפות: "יש עתיד והעומד בראשה הם קופסת ג׳ל למריחה והסתה שבסוף היום נשטפת במים קרים. יאיר, מלבד למשוך בעט לא תרמת מאומה לעם ישראל.
בזמן שאני חינכתי, פיקדתי ובניתי יישובים אתה היית מספר סיפורים, פרזנטור לבנקים, חממה לסטנדפיסים. אתה תנועה ואדם שכל מטרתו היא העמקת השסע והקיטוב בעם ישראל. לא יהדות מכילה, אתה יאיר חולצה שחורה שכל מורשתו היא אפס אחד גדול."
תקף פרץ בחזרה

https://twitter.com/yairlapid/status/1170963843624951809?s=20

לפיד לא נשאר חייב וצייץ בחזרה: "פרץ, עדיף ללבוש חולצה שחורה מלהחזיק בדעות שחורות וחשוכות. מי אתה שתטיף לי מוסר? תגנה קודם את הרב טאו, ראש הישיבה שלך, שהאשים את החילונים בפדופיליות משכב בהמה וגילוי עריות. תסגור את מכינת המסיתים שלך. נמאס לנו מכל אלה שמדברים בחוץ במתק שפתיים על ״אחינו החילונים״ ואז מטנפים עלינו ברגע שהם חושבים שלא שומעים אותם. חוץ מזה, בלי ״מושכים בעט״ לא היה דבר כזה ארון הספרים היהודי. או שאולי מוגזם לדרוש משר החינוך לדעת אפילו את זה?", עקץ לפיד את שר החינוך רפי פרץ.

שר החינוך פרץ, לא איחר להגיב וצייץ כתבה מעיתון דהמארקר על הכשלונות של לפיד כשר אוצר: "יאיר, מבין שנפגעת כשכתבתי שלא עשית כלום. צודק, שכחתי לציין קדנציה מרשימה כשר אוצר כושל."

שר החינוך לשעבר וחבר מפלגתו של הרב רפי פרץ צייץ ללפיד: "אדון לפיד, חדל עם ירי צרורות שנאה! למה, לשיטתך, הרב רפי פרץ, תא״ל טייס מסוקים, שאוהב כל יהודי—דתי, חילוני, חרדי ומסורתי, לא יכול להיות שר חינוך? הרי פורסם אמש שהכל שקרים! אגב, גם לי יש מחלוקות מסוימות איתו, אבל בחייך—איך תסתכלו במראה לאחר קמפיין שנאה רעיל כל-כך? די. פשוט די."

גם לבנט יאיר לפיד בחזרה ובחריפות: "נפתלי, חברך האוהב-אדם אומר שהוא בעד טיפולי המרה. ראש הישיבה שלו מפרסם שחילונים רוצים להכניס גילוי עריות לגני ילדים, סמוטריץ׳ מקים מדינת הלכה ולנו אומרים להיות סובלניים. מי כמוך יודע (וסובל מזה) שהחבורה החרד״לית הזו הפכה למשיחית, הזויה וקיצונית. אנחנו ננצח בבחירות ונשלח אותם הביתה"

https://twitter.com/yairlapid/status/1170947492583739392?s=20

חבר מפלגת כחול לבן התייחס ברמז לקרב המכוער בטוויטר והגיב: "החיים והמוות ביד הלשון. אי אפשר לקבל עיוות דברים של איש-כולל רבנים בעצמונה- בשם תקשורת או פוליטיקה. כדאי שנתווכח על המהות: יחסי דת ומדינה. אנחנו בכחול לבן מציעים הפחתת מעורבות המדינה: יהדות מתונה. שבירת המונופול החרדי על שוק הכשרות. גיור ממלכתי, תחבורה ציבורית, עידוד גיוס וכו""

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.