בפעם האלף

ארדואן במתקפה נגד ישראל – נתניהו: "תפסיק לשקר"

תמונה – UN
נשיא טורקיה ארדואן במתקפה חריפה נגד ישראל בנאומו בעצרת האו"ם - נתניהו: "מי שטובח בכורדים בארצו שלו, מי שמכחיש את הטבח הנורא בעם הארמני – שלא יטיף לישראל" - אמש נפגש ארדואן עם חסידי נטורי קרתא הקיצונים - צפו

פלסטין נעלמת: נשיא טורקיה שלף מפה במהלך נאומו נגד ישראל בעצרת האו"ם וזעק: "מאז שנת 47 ישראל הולכת ומתפשטת, היא רוצה להשתלט על כל השטח. האם החלטות מועצת הביטחון של האו"ם נאכפות שם?" איך הגולן וההתנחלויות נחשבים ישראל אם הם מחוץ לגבולותיה, זעק ארדואן?"

ח" מיקי חיימוביץ' מ'כחול לבן' מחייכת בזמן נאומו של הצורר ארדואן בעצרת האו"ם

אמש תקף ארדואן את ישראל במפגש עם הקהילה המוסלמית בארה"ב: "כשאנחנו מסתכלים על רצח העם הנאצי נגד יהודים, אנו מסתכלים על הטבח ברצועת עזה מאותה נקודת מבט, שום כוח או איום לא יוכלו להניא את ארצו מהגנה ושמירה על זכויות פלסטין וירושלים, סוגיית ירושלים אינה נוגעת רק למוסלמים בפלסטין, אלא היא הכבוד של 1.7 מיליארד העולם האיסלאמי"

ראש הממשלה נתניהו הגיב למתקפה של ארדואן, שהשווה את המצב בעזה לתקופת השואה: "מי שלא מפסיק לשקר על ישראל, מי שטובח בכורדים בארצו שלו, מי שמכחיש את הטבח הנורא בעם הארמני – שלא יטיף לישראל. ארדואן, תפסיק לשקר"

אמש פורסם בחשבון הטוויטר של נשיא טורקיה ארדואן, תמונות ממפגש עם בכירי תנועת נטורי קרתא הקיצונית, בשולי עצרת האו"ם בניו יארק,

שר החוץ ישראל כץ השוהה כעת בעצרת האו"ם בניו יארק גינה את ארדואן: "אני מגנה בחריפות את התבטאותו האנטישמית של ארדואן שמשווה בין שואת היהודים בידי הנאצים למעשי ישראל בעזה. מי שמפר באופן שיטתי זכויות אדם, רודף באכזריות את הכורדים ותומך בארגון הטרור חמאס הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לישראל. ארדואן תתבייש!"

וידאו: איתי בית-און, לע"מ סאונד: בן פרץ, לע"מ

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!