אלימות נגד שוטרים

תיעוד: תושב חוץ נוגח בשוטר תנועה

תמונה – החדשות החמות בטלגרם
רוכב אופניים חשמליים נוגח בשוטר ברחוב יפו בירושלים, לאחר שעוכב על אי מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה, השוטרים עיכבו את הרוכב שהתברר כתושב חוץ - צפו בתיעוד

שוטרים שהיו בפעילות אכיפה ברחוב יפו בירושלים סמוך לתחנה המרכזית, הבחינו ברוכב אופניים חשמליים כשהוא נוסע בכביש מבלי לתת זכות קדימה להולכי הרגל במעבר החצייה, תוך שהוא מסכן אותם, וזאת בניגוד לחוק.

השוטרים עיכבו את הרוכב שהתברר כתושב חוץ, על מנת לאכוף את החוק נגדו, אך האחרון החל להפריע ולהתנגד לשוטרים באלימות תוך שמקלל ומגדף אותם, לאחר שביקשו להוריד את האויר מגלגלי האופניים עפ"י הסמכות המוקנית להם בחוק, דבר שאילץ אותם לעצור אותו. בעת מעצרו של החשוד, הוסיף לתקוף את השוטר תוך שהוא נוגח בפניו באמצעות הקסדה שהייתה לראשו.

החשוד (שנות ה 50) כאמור נעצר לחקירה בחשד לתקיפת שוטר, ונלקח לבדיקה רפואית לאחר שטען כי לא חש בטוב.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.