זעם ברשת

צעירים נגד אפליקציית פפר פיי "לא שילמה"

תמונה – פפר פיי
אפליקציית פפר פיי מבית בנק Pepper של לאומי מושכת בימים האחרונים עשרות תגובות זועמות מצד צעירים וצעירות שהשתתפו בתחרות "קבוצות PAY" אך לטענתם לא קיבלו את המובטח להם - מענק בסך 500 ש"ח.

בנק פפר עושה מאמצים רבים לגייס קהל לקוחות צעיר ופונה אליהם עם מבצעים אטרקטיבים; כמו מענק כספי של 250 ש"ח במעמד פתיחת החשבון ותמריצים שונים כמו מבצע "קבוצות Pay", שהבטיח 500 ש"ח למי שיפתח קבוצה שיהיו בה לפחות 20 משתמשים שונים שיעבירו 100 ש"ח כל אחד לחשבון של מארגן הקבוצה.

ההבטחה ל-500 ש"ח בחינם משכה צעירים רבים שפתחו קבוצות, התאמצו להוסיף 20 חברים קרובים ולשכנע אותם להעביר לפחות 100 ש"ח כל אחד בקבוצה. במקרים רבים, מארגני הקבוצה מבטיחים לחלוק את השלל ופותחים קבוצות מקבילות, מה שגם מוביל לסכסוכים שמומחשים היטב באיזור השאלות הנפוצות באתר של פפר פיי, שם נכתבה תשובה רשמית לשאלה: "סיכמתי עם מארגן הקבוצה שאנחנו מתחלקים בכספי המתנה והוא לא מוכן להעביר אלי את חלקי".

אולם נראה שהמחלוקת כרגע היא בעיקר בין הגולשים ל-Pepper Pay כאשר סטטוס שהתפרסם בעמוד הפייסבוק הרשמי והודיע על סיום מבצע "קבוצות PAY", כמעט חודש לפני התאריך המיועד שנכתב בפרסומים השונים, קיבל תגובות רבות של גולשים שהועברו גם לבאזזנט שטוענים כי לא קיבלו את המענק המובטח.

היי, מבצע הקבוצות ב-PAY הסתיים. תודה גדולה למשתתפים.במידה והקבוצה שלכם עמדה בתנאי המבצע לפני סיום המלאי, מארגן הקבוצה זכאי לקבל את ההטבה (בכפוף לתקנון המבצע).נפגש במבצע הבא!

Posted by ‎אפליקציית התשלומים – PAY‎ on Wednesday, September 25, 2019

אחת הגולשות כתבה: "אני קוראת את התגובות פה ומבינה שאני לא היחידה שהבינה שהמבצע פתאום נגמר! אם לא המבצע שלכם לא הייתי אוספת כספים באפליקציה שלכם, יש מלא תקלות ועכשיו פתאום המבצע הסתיים רגע לפני שעמדנו ביעד… אני מתקשרת כבר יומיים ומבקשת שיחזרו אליי ואף אחד לא מתקשר… לא מבינה את השיטה הזאת שאי אפשר להגיע לאף נציג. ממש מכעיס".

לטענת הגולשים כי פפר לא העבירה כספים כמובטח, נמסר כי "כל התהליך עד קבלת המתנה לחשבון של המארגן לוקח שישה ימי עסקים."

אלפי קבוצות ועדים כבר נפתחו. חשוב לנו לעדכן שהמלאי מוגבל בכמות ובקרוב מאוד הוא עומד להסתיים!✅ אם פתחתם כבר קבוצה ולא…

Posted by ‎אפליקציית התשלומים – PAY‎ on Sunday, September 22, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!