כך זה נראה

צפו: כך ייבש נתניהו את איילת שקד

תמונה – וידאו: רועי אברהם, לע"מ
חברות הכנסת לשעבר יוצאות במתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו, שהתעלם לחלוטין ולא לחץ יד לשרת המשפטים לשעבר אייילת שקד, האשה היחידה בתמונה המסורתית של ראשי המפלגה בטקס השבעת הכנסת - צפו

איילת שקד מגיבה להשפלה של נתניהו בראיון לדפנה ליאל בערוץ 12

שבוע טוב! מוזמנים לצפות בראיון שלי לפגוש את העיתונות

Posted by ‎איילת שקד – Ayelet Shaked‎ on Saturday, October 5, 2019

חברת הכנסת לשעבר מכולנו, מירב בן ארי, כתבה לאחר הטקס: "דיברתי אתמול עם חכים רבים שהושבעו אתמול, דיברו על תחושת חמיצות, קצת צביעות ובעיקר חוסר התרגשות משווע אבל מעל כולם האירוע הזה כל כך מכוער בעיניי.
בכנסת שגם ככה מספר הנשים בה הוא כה עלוב, האישה היחידה שהיא יו"ר מפלגה, בין כל החליפות בתמונה המסורתית לא זכתה ללחיצת יד מרוה"מ, בושה"

https://twitter.com/Meravbenari/status/1180001759261073408?s=20

את איימן עודה כן?! שאלה הגולשת יעל לוי

גם חברת הכנסת לשעבר איילת נחמיאס ממפלגת העבודה זעמה: "רוני בשוק הכרמל עוצר אותי ״מה יהיה? אף אחד לא רואה אותנו. באים לפה זורקים מילים ומתהפכים כמו סטייק. מ 120 אין אף אחד כנה״. אומרת לו שאני מבינה שכך הוא מרגיש וזה לא נכון לגבי כולם ושיהיה טוב. ואז נזכרת שמה שהיה חשוב אתמול לרה״מ זה *לא* ללחוץ את היד של איילת שקד. בושה. שבת שלום"
https://twitter.com/Ayeletnnv/status/1179997697182519297?s=20

חברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון תקפה גם היא אי לחיצת היד של נתניהו לשקד: "מילא שזו חרפה. מילא שהחרפה הזו לא היתה מתרחשת לולא נתניהו היה בטוח ששקד בכיס שלו. אבל הרגע הזה מדגים מה נותר מנתניהו – איש קטן, כה רדוף בשנאותיו הפרטיות שהוא לא מסוגל אפילו להיות בנאדם לרגע טקסי אחד. הרגע הזה משפיל את נתניהו יותר משהוא משפיל את שקד"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!