משחקי כבוד

תיעוד: שוטר פלסטיני חוסם ג'יפ מג"ב

תמונה – Ramallah News
לוחמי משמר הגבול של משטרת ישראל שפעלו למעצר מתפרעים בכפר ביתוניא סמוך לרמאללה, נתקלו בשוטרים פלסטינים שחסמו את דרכם ביציאתם החוצה. במשמר הגבול דוחים את הטענות שהמשטרה הפלסטינית מנעה מהלוחמים לבצע את משימתם. אין שחר לטענות בדבר סיכול פעילות כוחות מג"ב על ידי המשטרה המקומית" - צפו

شاهد ..الامن الفلسطيني يرجع دورية اسرائيلية اقتحمت بيتونيا غرب رام الله

شاهد ..الامن الفلسطيني يرجع دورية اسرائيلية اقتحمت بيتونيا غرب رام اللهتصوير : محمد تركمان

Posted by ‎Ramallah News – رام الله الإخباري‎ on Saturday, 5 October 2019

עשרות מתפרעים פלסטינים התפרעו והשליכו אבנים ובקבוקי תבערה לעבר מעבר ביתוניא. הלוחמים נכנסו לכיוון ביתוניא, הגיעו לעבר המתפרעים, ביצעו שימוש באמצעים לפיזור הפגנות ופיזרו את ההתקהלות.

בדרכם החוצה נתקלו הלוחמים בכוח משטרה מקומי בסמוך לתחנת משטרה פלסטינית – והמשיכו במשימתם עד סיומה ללא הפרעה. בשלב מאוחר יותר שוב התקהלו מתפרעים שיידו אבנים לעבר המעבר ובכניסת הכוחות בפעם השנייה הצליחו הלוחמים בפעילות מתוחכמת להביא למעצרו של חשוד ביידוי אבנים, פלסטיני תושב שכם בשנות ה- 20 לחייו שעליו נמצאה מסכה בה השתמש, סכין מתקפלת וציוד נוסף בו נעזר ליידוי האבנים. החשוד נלקח לחקירת גורמי הביטחון.

מדוברות מג"ב נמסר: כאמור אין שחר לטענות בדבר סיכול פעילות כוחות מג"ב על ידי המשטרה המקומית וכי במשמר הגבול ימשיכו לפעול בכל זמן ובכל מקום למיגור הטרור ולהשבת הסדר בגזרת יהודה ושומרון.

קרב אבנים מטווח אפס בין מתפרעים ללוחם מג"ב בכפר קדום

הכפר הפלסטיני קדום בשומרון, אתמול. תחרות זריקת אבנים בין חייל לפלסטיני במסגרת המהומות השבועיות בכפר. ״לכל כיבוש יש מוצאי כיבוש״, צועק הפלסטיני. החייל לא עונה.דו״צ על החייל מסיירת גולני: ״התנהגות החייל אשר מיידה אבנים לעבר מפר סדר לא עולה בקנה אחד עם המצופה מחייל צה״ל. מקרה זה מתוחקר על ידי המפקדים. צה״ל יוסיף לפעול לשמירה על בטחון תושבי איזור יהודה שומרון.״

Posted by ‎אור הלר Or Heller‎ on Saturday, 5 October 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.