"אחד הציוצים הדביליים"

רזי ברקאי יצא להגנת ליאת בן ארי וחטף

השדרן רזי ברקאי מגיב לביקורת שהשמיע עמית סגל על התובעת בתיקי ראש הממשלה ליאת בן ארי, שיצא לחופשה בדרום אפריקה, בדיוק בעת השימוע המתקיים בימים אלה לנתניהו - עמית סגל בתגובה לברקאי: "אחד הציוצים הדיבליים" - צפו

עמית סגל מתח ביקורת על ליאת בן ארי, התובעת הראשית בתיקי נתניהו, שנסעה לחופשה בדיוק עכשיו, בשימוע של נתניהו: "היעדרות משימוע לצורך חופשה בדרום אפריקה היא מהלך סביר במקרה שהנופשת לא חשובה או שההליך לא חשוב. כיוון שהנופשת חשובה וההליך חשוב אז מדובר באמת בחוצפה שמעידה: לא משנה מה תגידו שם, אותי לא תשכנעו."

השדרן רזי ברקאי יצא להגנת בן ארי בתגובה לעמית סגל וצייץ: "עמית סגל יקירי. אני מבין שכשאתה יוצא לחופשה מדי סופשבוע גם כשהמדינה מתהפכת זה ממש בסדר כי זה במצוות שמיא. כשליאת בן ארי, באישור היועמש, יוצאת לחופשה משפחתית ו נופשת לכמה ימים זו עילה להתגולל עליה. סחתיין."

עמית סגל לא נשאר חייב והגיב: "אחד הציוצים הדביליים."

רזי ברקאי צייץ בחזרה: "תרגיעו. עמית סגל סגר מדפים גם כשקיבל כסף ציבורי(גל"צ) וזה היה בסדר אז וגם היום. אם ליאת בן ארי היתה מבטלת את החופשה סגל היה מהראשונים לצייץ: היא לא תוותר על צ'אנס חייה.לתלות את ביבי"

עמית סגל לרזי ברקאי "אחד הציוצים הדביליים:

דובר משרד המשפטים מסרה בתגובה על היעדרות ליאת בן ארי מהשימוע בתיקי נתניהו: "השימוע נקבע מלכתחילה לימים ד' ו-ה' ובן-ארי נכחה בימים אלה במלואם. כשבוע בלבד לפני מועד השימוע ביקשו הסנגורים להוסיף ימים לשימוע. גב' בן-ארי יצאה לנסיעה שתוכננה זמן רב מראש ולא ניתן היה לבטלה. ועל כן היא לא תנכח ביומיים הנוספים", נמסר מדוברות משרד המשפטים.

גם הכתב אביעד גליקמן יצא להגנת בן ארי וצחחץ: "פרקליטת מיסוי וכלכלה ליאת בן ארי בחופשה משפחתית שתוכננה לפני כחצי שנה ובגלל זה לא משתתפת בשימוע. המועדים של היום ומחר נקבעו רק לפני שבועיים ולכן לטענת משרד המשפטים היא לא יכלה לדחות את הנסיעה"

גם ציון נאנוס מערוץ 12 יצא להגנת בן ארי וצייץ: "העליהום על ליאת בן ארי מיותר. אדם קובע חופשה משפחתית מראש על סמך העובדה שהשימוע יהיה ב 2-3 באוקטובר. רק שבוע וחצי לפני כן מודיעים שהשימוע יוארך ל4 ימים. מי ישלם עבורה את דמי הביטול? היה צריך לדחות את שני ימי השימוע הנוספים לאחרי סוכות. שבועיים לא ישנו הרבה אבל זה בטח לא אשמתה"

חברת הכנסת לשעבר איילת נמחאס ורבין צייצה בביקורת על החופשה וכתבה: "אני חושבת שזאת טעות קשה שליאת בן ארי לא תהיה ביומיים האלה.ברור שמותר חיים אישיים, ברור גם שזהו צומת הכרעה לא שגרתי.
מחכה למקלחת קרה."

https://twitter.com/Ayeletnnv/status/1180823742748008448?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!