מריקודים לאלימות

תיעוד: מאה שערים הפכה לזירת קרב

תמונה – באזזנט
תושבי מאה שערים לא אהבו את מסיבת הרחוב של אנשי 'נ נח' שנכנסו לשכונה כשהם מלווים במאות צעירים מרקדים במהלך הקפות שניות במוצאי שמחת תורה. הכביש הוצף במיי ביוב ולאחר אלימות קשה בין הצדדים המסיבה התפזרה - תיעוד בלעדי

לא צנוע: במהלך הקפות שניות אמש במאה שערים בירושלים, נכנסו אנשי 'נ נח' לשכונה הקיצונית יחד עם מאות צעירים שמחים ורוקדים לצלילי המוזיקה הרועשת והמקפיצה של הרכב הנוסע ברחובות מאה שערים.

תושבי המקום לא אהבו את מסיבת הרחוב בגלל אי הפרדה בין נשים לגברים ובעיות צניעות שלא לרוח השכונה. הם קיבלו את פניהם בביצים, אבנים, חיתולים וזרנוקי מים שנזרקו מלמעלה אל עבר החוגגים בכביש. לאחר קרב זבל בין הצדדים והצפת הכביש במיי ביוב נסוגו 'הנחמנים' והמסיבה התפזרה ללא התערבות המשטרה.

כמו כן, כוחות משטרה פעלו הבוקר בשכונת מאה שערים והסירו דגל אש"ף שנתלה בגובה.

דוברות המשטרה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!