המגדל קורס?

יאיר נתניהו: "צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור!"

תמונה – twitter
יאיר נתניהו יוצא במתקפה נגד המשטרה והפרקליטות בעקבות חקירת מקורבי נתניהו בחשד להטרדת עד מדינה והחרמת הפלאפונים האישים שלהם: "אנחנו מדינה דיקטטורית באופן סופי. צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור!" - חדשות

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, תוקף בחריפות את חקירת המשטרה נגד מקורבי נתניהו: "תחשבו על כל מה שיש בפלאפון שלכם. כל מה שיש בוואטסאפ, בתמונות, באינסטגרם, אולי סרטונים אינטימיים, אולי בגידות , אולי סתם סודות. תדמיינו שמאות אנשים זרים מחטטים לכם בפלאפון באופן חופשי. פגיעה כזאת בכבוד האדם וחירותו אמורה להיות מוצדקת רק כדי לפענח רצח או אונס. אז זהו ש…משטרת ישראל, בהוראת הפרקליטות, החרימה את כל הפלאפונים של כל העוזרים הבכירים של רוה״מ, בגלל שמאשימים אותם שהקימו דוכן ברסלב הומוריסטי מתחת לבית של מומו פילבר והחונטה אומרת שזה ״הטרדת עד״. זהו אין פאנץ׳. אנחנו מדינה דיקטטורית באופן סופי. צאו לרחובות כי אתם הבאים בתור!"

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ שיתף וכתב: "‏החרמת הטלפונים הסיטונאית של יועצי ראש הממשלה היא חצייה מפחידה של קו אדום בוהק מכל בחינה שהיא מצידה של הפרקליטות.

קשה לברוח מהתחושה שהתיקים נגד נתניהו מתפוררים ובפרקליטות פותחים במסע "פישינג" חסר מעצורים כדי לגייס נגדו עדי מדינה בכל מחיר. וזה כבר באמת מתקרב לדרגת קץ הדמוקרטיה." כתב סמוטריץ

הרכב שנשלח לביתו של עד המדינה שלמה פילבר

ראש הממשלה נתניהו בתגובה לחקירה החדשה: "הרדיפה לא נפסקת לרגע. עוד לא יבש הדיו על טענות ההגנה שהגישו פרקליטיו של רה"מ בשימוע, וכבר חוקרים את כל סביבתו הקרובה של ראש הממשלה. המטרה ברורה: לנטרל את יכולתו של רה"מ להיאבק בדעת הקהל מול שטפון ההדלפות הבלתי פוסק באמצעות פגיעה במקורביו. שערורייה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.