שומרת ישראל

"ברני רוצה לקחת מישראל ולתת לחמאס"

תמונה – UN
שגרירת ארה"ב לשעבר באו"ם יוצאת במתקפה נגד המועמד הדמוקרטי היהודי ברני סנדרס שאמר אמש בכינוס בחירות, "הייתי לוקח חלק מהכסף שאנחנו מעבירים לישראל ומעביר לסיוע לעזה" - צפו

השגרירה ניקי היילי הגיבה ברשת הטוויטר לאיומים של המועמד היהודי ברני סנדרס: "בדיוק כשחשבת שברני סנדרס לא יכול להיות יותר רדיקלי, הוא התעלה על עצמו. הוא רוצה לקחת כסף שאנחנו נותנים לישראל כדי להגן על עצמה מפני טרוריסטים, ולתת אותם לעזה, שמנוהלת על ידי טרוריסטים ?? לא אמיתי. מדוע לא כל המועמדים לנשיאות מהמפלגה הדמוקרטית לא אומרים לו שהוא טועה?" כתבה היילי.

אמש תקף בחריפות המועמד הדמוקרטי היהודי, ברני סנדרס, את נתניהו וטראמפ בנאום בחירות בארגון השמאל הרדיקלי ג'יי סטריט: "אני גאה להיות יהודי ומחכה להיות הנשיא היהודי הראשון של ארצות הברית", אמר סנדרס, "זו לא אנטישמיות להגיד שממשלת נתניהו גזענית, זו עובדה, מתי שאנחנו מדברים על הסיוע הצבאי בערך 3 וחצי מילארד דולר, יש לנו את הזכות לאמר לממשלה הישראלית שארה"ב ומשלמי המיסים מאמינים בדמוקרטיה ובזכויות אדם, ולא נקבל גזענות. אנחנו נוודא שהם ישבו עם הפלסטינים ויחתמו על הסכם שיעזור לכל הצדדים", אמר סנדרס.

עוד תקף סנדרס ואיים. "עלינו להגיד לישראל אם אתם רוצים סיוע צבאי, אתם צריכים לשנות מהשורש את המדיניות כלפי אזרחי עזה. האמת, אני חושב שחלק מהסיוע הצבאי בסך 3.8 מיליארד דולר צריך להיות מועבר כבר עכשיו לסיוע הומניטרי לתושבי עזה"

עוד הוסיף בהתייחסו להעברת השגרירות לירושלים: "אחד בדרך להיות מודח מתפקידו והשני עשוי להישלח לכלא"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.