סערת רבין

פרופ' קידר בהפגנת הימין: "י. ר רצח את רבין"

תמונה – ארכיון בי"ס עציון/youtube
סערה חדשה: פרופסור מרדכי קידר, מאוניברסיטת בר אילן, נאם אמש בהפגנת הימין בפתח תקווה נגד האכיפה הבררנית של היועמ"ש והפרקליטות בתיקי ראש הממשלה נתניהו. בנאומו תקף קידר את הפרקליטות והאשים: "מי שרצח את רבין היה אדם שראשי התיבות של שמו הם י.ר" - נתניהו בתגובה: "ראש הממשלה מגנה את דברי ההבל ביחס ליגאל אמיר, רוצחו של יצחק רבין ז״ל - העונש: אוניברסיטת בר אילן ביטלה את השתתפותו בכנס בארה"ב בשבוע הבא - צפו

https://twitter.com/HacohenYossef/status/1189297236171198465?s=20

בהפגנת הימין אמש בפתח תקווה אמר פרופסור מרדכי קידר מרצה באוניברסיטת בר אילן, כי "מי שרצח את רבין היה אדם שראשי התיבות של שמו הם י.ר ומי שעמד מאחורי העניין זה פוליטיקאי מוביל שרצה לחסל את יצחק רבין כי הוא ניסה לצאת מהסכמי אוסלו"

https://twitter.com/EldadYaniv/status/1189491559202545664?s=20

ראש הממשלה נתניהו מיהר להתנער מהדברים ומסר: "ראש הממשלה נתניהו מגנה את דברי ההבל ביחס ליגאל אמיר, רוצחו של יצחק רבין ז״ל"

ח"כ סתיו שפיר צייצה ותקפה: "ביבי תומך בהפגנה שאחד מנואמיה טען שיגאל עמיר לא רצח את רבין. מפתיע שהרוצח בעצמו עוד לא הוזמן לשלוח נאום מהכלא כדי לגבות את טענת נתניהו על רדיפת מערכת האכיפה את "הימין". אין מוסר או קו אדום. איזה אמון אפשר לבנות עם ביבי? המשימה הכי חשובה היא להרחיק את האיש המסוכן הזה מכל מוקדי הכח"
https://twitter.com/StavShaffir/status/1189460244642062336?s=20

גם העיתונאי ברוך קרא צייץ וכתב: "ראש הממשלה בירך אתמול את משתתפי כנס התמיכה בו. נשמח אם יספר לנו אם הוא גם שותף לדברי אחד מהנואמים המרכזיים לפיו יגאל עמיר לא רצח את רבין"

העיתנואי ברק רביד שיתף את הסרטון וכתב: "אתמול בהפגנה של תומכי נתניהו בכיכר גורן – ד"ר מוטי קידר מאוניברסיטת בר אילן נאם ואמר שיגאל עמיר כנראה לא רצח את רבין והוא יושב בכלא בבידוד כדי שלא יספר את האמת. הקהל מריע לדברים."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.