רוצים צדק

הפגנה: "עונש מוות לאמג'ד ג'בארין"

תמונה – רן כרמי
משפחות הנרצחים הפגינו בבית המשפט בחיפה על העונש המגוחך שקיבל הסייען לרצח השוטרים כמיל שאנן והאל סיתאוי ז"ל, שנרצחו בהר הבית: "הוא לא סייען, הוא יצא מהבית בידיעה ברורה שהולכים לרצוח ישראלים" - צפו

משפחות שכולות הפגינו הבוקר בבית המשפט בחיפה, בדרישה לערעור וגזירת עונש מווות למחבל אמג'ד ג'אברין, תושב אום אל פאחם, שהורשע בסיוע למחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני בהר הבית ב-2017, שם נרצחו השוטרים הגיבורים כמיל שנאן והאיל סתאוי ז"ל. כזכור, בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 16 שנות מאסר בפועל על ג'אברין, שנותר בחיים.

אמש הודיע שר הפנים אריה דרעי, כי הוא מבקש לשלול את אזרחותו של המחבל ג'אברין: "האיש הזה שסייע לרצח שני שוטרים ישראלים אינו ראוי להיות אזרח ישראלי וליהנות מתנאים כלשהם. אני מקווה שבית המשפט יאשר את בקשתי", כתב השר דרעי לראש השב"כ.

מי שארגן את ההפגנה הוא הפעיל החברתי בצלאל יעקב, יחד עם המשפחות השכולות: "לצערי בית המשפט לא השכיל להבין, אין דבר כזה סייען, בנאדם שיוצא מהבית בידיעה ברורה שהוא יוצא לגרום למוות, צריך לדעת בידיעה ברורה שהוא לא חוזר הביתה, הוא הולך לבית קברות"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!