1 נגד 5

צפו: עמית סגל בעימות סוער באולפן

הפרשן הבכיר עמית סגל מגיב על המתקפות נגדו משמאל, לאחר העימות סוער עם דנה וייס באולפן שישי - וגם: הילד עמית סגל בפרשנות על רצח רבין בבוקר שאחרי - צפו

כבר 24 שנה. הבוקר שאחרי הרצח. באולפן החינוכית היה שקט מוזר וחיוכים נבוכים כמו בבית אבל. 5.11.1995, בבוקר שאחרי פרשת לך לך.

Posted by ‎עמית סגל Amit Segal‎ on Saturday, 2 November 2019

פרשן חדשות 12 עמית סגל מגיב חשבון הטוויטר שלו, למתקפות נגדו מחלק מעמיתיו בשמאל. בציוץ שפרסם בטוויטר כותב סגל: "במשך חמש שנים, ולאורך עשרות שידורים, אני ורבים מעמיתיי תוקפים את נתניהו על שלא חקר את הדלפת המצגת הסודית מצוק איתן. לפיכך הסיבה היחידה שבגינה ביממה האחרונה אני מואשם (נו נו) ברשת החברתית באנטי עיתונות (פיהוק) היא העובדה שההדלפות שאני קורא לחקור הפעם הן נגד נתניהו, ולא בעדו. הגיחוך מהזעזוע גובר כאשר אני נזכר במאמר המערכת של הארץ מחודש מרץ האחרון שכינה פרסום עיתונאי שלי, על הטלפון של גנץ כ״סכנה לדמוקרטיה״, וקרא לשופט העליון מלצר (!) לחקור את מקור הפרסום.", כתב סגל.

המתקפות נגד עמית סגל ברשתות החברתיות, בעקבות העימות הסוער עם הפרשנית דנה וייס באולפן שישי

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.