צפו בוידאו

תיעוד: מהומה בכנס עם יאיר נתניהו

תמונה – שמואל בוטח
פעילי שמאל קיצוני ניסו לפוצץ כנס הסברה בארה"ב, בהשתתפות בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו והרב שמולי בוטח: "לפעמים אבא שלי לא שמח כל כך עם דברים שאני אומר, אבל אתה יודע, מה אפשר לעשות, אם היית בן 16 הוא יכל לתפוס אותי, אבל.... אני בנאדם עצמאי" - צפו

במהלך הכנס ניסו פעילי שמאל קיצוני לפוצץ את האירוע ונזרקו החוצה.

בוטח: האם אתם מדברים על פוליטיקה בבית?

יאיר: "בשבת, כמו כל משפחה ישראלית אנחנו מדברים על מה שקורה בחדשות, אני בקושי רואה אותו, מלבד 5 שעות שהוא ישן, לו יש את החיים שלו ולי את שלי, אני אשמח לעוד שעות איכות איתו, אבל זה המחיר של להיות ראש ממשלה. ואתה יודע, אני בן 28, אז אני לא פרוקסי של אבא שלי, אני בנאדם עצמאי"

בוטח: ואבא שלך נותן לך להגיד חופשי מה שאתה רוצה?

יאיר: שוב, אני בן 28, לפעמים הוא לא שמח כל כך עם דברים שאני אומר, אבל אתה יודע, מה אפשר לעשות, אם היית בן 16 הוא יכל לתפוס אותי, אבל…. אני בנאדם עצמאי, מה הוא יכול לעשות..".

בוטח: האם לפעמים היית מאחל לעצמך שיהיה לכם חיים פרטיים?

יאיר: בשבילי והמשפחה שלי כל יום אני אומר הלוואי והוא לא היה נכנס לפוליטיקה. אבל בשביל המדינה והעם שלי ובשביל האדמות, אני חושב שאני מבורך כמו כל האזרחים במדינה ,שהוא האיש בתפקיד. עוד אמר: הוא הביא את היהודים למעמד הטוב ביותר מאז תקופת שלמה המלך.

יאיר נתניהו דיבר על המתקפות בתקשורת הישראלית נגדו ובני משפחתו: "מאז שהרשתות החברתיות נכנסו לחיינו לראשונה בהיסטוריה הישראלית זה לאזרחים יש סוף סוף אפשרות לדבר. לכן אני ברשת, כל חיי, מאז שאני ילד, אני צופה בטלוויזיה וכועס על חוסר הצדק, ופתאום יש רשתות החברתיות ואתה יכול להגיב, בטוויטר רואים את זה במיוחד, כשעיתונאי מפרסם משהו אני עונה לו ומסביר שזה שקר ומראה את העובדות…. ברוב המקרים אין להם תשובה והם לא מגיבים. זו הסיבה שנכנסתי לרשתות החברתיות – אני לא יכול לסבול חוסר צדק והייתי בשקט במהלך כל חיי אל מול רשע וחוסר צדק וכעת יש לי אפשרות להגיד את זה"

עוד אמר יאיר על אבא בנימין: "אני כל כך גאה בו, הוא לקח מדינה בשנות ה-90 שלצד האיום הקיומי, התנהלותה הכלכלית הייתה בסגנון סובייטי סוציאליסטי פרימטיבי. לא היה מייצאים מלבד תפוזים או דברים כאלה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.