מרד בליכוד

אושר מינוי בנט לשר הביטחון – גלנט התנגד

תמונה – הימין החדש
הממשלה אישרה את מינוי ח"כ נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון הבא - ח"כ יואב גלנט הצביע נגד ואמר: "המינוי הזה אינו משרת את בטחון המדינה ולכן אצביע נגדו" - פוליטי

בהודעה שפרסם יואב גלנט הוא כתב: ״ישראל נמצאת בתקופה בטחונית מורכבת ורגישה. המינוי הזה אינו משרת את בטחון המדינה ולכן אצביע נגדו. אמשיך לעשות כמיטב יכולתי, כדי לסייע בידי ראש הממשלה והמערכת הבטחונית כדי לשמור על בטחון ישראל.״

שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון תקף בחריפות את נתניהו על המינוי המפתיע: "גם את תפקיד שר הבטחון, התפקיד הרגיש והמורכב כל כך, נתניהו מוכר בלי בעיה למתרפס התורן – בתמורה לעוד כמה ימי חסד, במרוץ ההימלטות שלו מספסל הנאשמים. נתניהו דואג רק לנתניהו! הוא המכשול לממשלת אחדות."

בראיון לינון מגל ובן כספית ברדיו 103FM אמר אלוף במיל' יאיר גולן: "אני לא אשן בשקט כי דרכו של בנט היא לא דרכי ודרכו היא מסוכנת בעיניי"

ראש הממשלה נתניהו התייחס במהלך התייחס למינויו של נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון, "אני מאחל לו הצלחה. כמו כן, אני מבקש להודות לשר אורי אריאל, שהודיע לי על התפטרותו מתפקיד שר החקלאות. אני מבקש להודות לו על שירותו המסור, הנפלא וארוך השנים, למען מדינת ישראל בממשלה ובכנסת."

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה:״אנחנו מציינים היום 24 שנים לרצח ראש הממשלה ושר הביטחון לשעבר, יצחק רבין ז"ל. הרצח הזה הוא פצע דורות לעמנו ולמדינתנו. אני אכבד את זכרו של יצחק רבין באירועי הזיכרון אחר הצהריים בהר הרצל ובכנסת, וארחיב בעניין הזה.במהלך הישיבה אני אביא את מינויו של נפתלי בנט לתפקיד שר הביטחון, אני מאחל לו הצלחה. כמו כן, אני מבקש להודות לשר אורי אריאל, שהודיע לי על התפטרותו מתפקיד שר החקלאות. אני מבקש להודות לו על שירותו המסור, הנפלא וארוך השנים, למען מדינת ישראל בממשלה ובכנסת.אנחנו נחליט היום על השתתפות מדינת ישראל באקספו 2020 בדובאי. זה משקף על פני השטח את המשך ההתקדמות בנורמליזציה עם מדינות ערב. יש לנו יחסים שהולכים ומתהדקים עם לפחות חצי תריסר ממדינות ערב, זה נעשה בזכות המדיניות שלנו שמשלבת עוצמה, שיתוף אינטרסים וגישה מאוד מפוקחת, צעד צעד, כדי לקדם את הנורמליזציה, שתביא לטעמי בסופו של דבר ליחסי שלום. זה יקח זמן, אבל גם זה יגיע.״רה״מ הוסיף:״אני מסכים עם ליברמן שאין צורך אמיתי לגרור את מדינת ישראל לבחירות נוספות. אפשר וצריך להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה כפי שהציע הנשיא. עוד לא מאוחר לעשות זאת.״ וידאו: עומר מירון, לע"מסאונד: בן פרץ, לע"מ

Posted by ‎ראש ממשלת ישראל‎ on Sunday, November 10, 2019

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.