לוקח אחריות

צפו: יובל המבולבל מגיב על גזר הדין

תמונה – יובל שם טוב
פרשת הקוקאין: 300 שעות לטובת הציבור, מאסר על תנאי של 3 חודשים וקנס של 2,500 ש"ח גזר בית המשפט על כוכב הילדים יובל שם טוב (המבולבל), שהגיב בסרטון שפרסם: "אני לא כזה של 'אכלו לי שתו לי, בלעו לי, לקחו לי" - צפו

כוכב הילדים יובל שם טוב (המבולבל) מגיב על פסיקת בית המשפט בסרטון שפרסם באינסגרם שלו: "היי חברים, זה יובל, אני רוצה לדבר איתכם על דבר לא קל אבל חשוב וגם טוב, שנקרא לקיחת אחריות. היום בבוקר קיבלתי בשורה לא פשוטה ואני מנסה ככה, לעכל אותה. כתב יובל. "הדבר הכי טבעי ונח תמיד זה להאשים. בית המשפט, משטרה, תקשורת, אבל זה לא אני, אני לא כזה של 'אכלו לי שתו לי, בלעו לי, לקחו לי', אני חושב שבסופו של דבר מי שאחראי זה אני. לוקח אחריות מלאה על המעשים שלי וגם על ההשלכות שאני צריך להתמודד איתן. אבל זה דבר יפה בעיניי, שבן אדם לוקח אחריות על מעשיו. בצורה כזאת אתה לא נותן לסביבה לשלוט בך, אתה לוקח אחריות ואתה שולט. אם אני זה שהכנסתי את עצמי לסיפור הזה, אז אני גם זה שאוציא את עצמי מהסיפור הזה וזה הדבר היפה כאן".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.