המדינה מתרסקת

צפו: נכדו של רבין קורא לנתניהו לזוז הצידה

תמונה – מרכז ההסברה
יונתן בן ארצי, נכדו של ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל, במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו בטקס האזכרה בהר הרצל - נתניהו בתגובה: "‫לצערי גם השנה היו מי שניסו לנצל את האזכרה הממלכתית לזכר יצחק רבין ז״ל להשתלחות פוליטית בוטה ומבישה" - צפו

‏יונתן בן ארצי, נכדו של יצחק רבין יצא במתקפה בוטה ומחריפה נגד ראש הממשלה נתניהו בטקס האזכרה בהר הרצל: "שנות שלטון רבות גרמו לכם לשכוח מה זה להיות בן אדם. קחו אחריות על מעשיכם. אם דבק בכם רבב – זוזו הצידה. תפרשו מתפקידכם. לכו לביתכם והתמודדו עם הטענות האישיות נגדכם. אם תנוקה תוכל לחזור"

ראש הממשלה נתניהו הגיב: "‫לצערי גם השנה היו מי שניסו לנצל את האזכרה הממלכתית לזכר יצחק רבין ז״ל להשתלחות פוליטית בוטה ומבישה. זה קרה אחרי שהעצרת בכיכר רבין הפכה למפגן פוליטי. רבים הפצירו בי לא להגיע לאזכרה לאחר מה שהתרחש בה בשנה שעברה. אמרתי להם שאני אגיע, כי רבין היה ראש הממשלה של כולנו. אבל זה לא עזר"
נתניהו רבין

שרת התרבות מירי רגב הגיבה בחריפות

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.