ממשלת מיעוט?

עודה: "ישראל יזמה את ההסלמה בעזה"

תמונה – דוברות חד"ש
יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה קורא לאזרחים להגיע להפגין הערב בתל אביב נגד הפעילות הישראלית בעזה - פוליטיקה

בהזמנה להפגנה נכתב: "נתניהו גורר אותנו למלחמה מסוכנת שתמיט אסון על שני העמים רק כדי לשמור על כסאו. מלחמה תביא רק עוד הרג, סבל וכאב בשני הצדדים. אנחנו דורשים את הפתרון היחידי למצב: הסרת המצור מעל עזה, סיום הכיבוש, וחתירה לשלום ישראלי-פלסטיני צודק". בהפגנה ישתתפו חברי הכנסת מהרשימה המשותפת עאידה תומא-סלימאן ועופר כסיף.

יו"ר הרשימה המשותפת איימן עודה קורא לאזרחים להגיע להפגין: "מביך להזמין להפגנה שאני לא משתתף בה, בגלל שאני בטיול משפחתי מחוץ למדינה. אני קורא לכל מי שיכול להגיע להפגנה הערב בתל אביב! ההפגנה שמארגנת מק"י וחד"ש חשובה מאחר שהיא מהווה פעילות ציבורית ראשונה בלב תל אביב, שתתרחב ככל שפעולות הכיבוש ימשכו. כפי שמחינו הבוקר נגד ההחלטה של נתניהו, אנחנו מוחים גם נגד העמדה של גנץ אשר נגרר אחרי הימין בטענות ״ביטחוניות״. הביטחון של כלל אזרחי המדינה תבוא רק מביטול המצור על עזה וסיום הכיבוש של העם הפלסטיני"

עוד תקף עודה: "ממשלה שקרנית שלא אכפת לה מאזרחיה יזמה הסלמה שהביאה לירי של מאות רקטות על הדרום והמרכז ועוד העזה לקרוא לזה פעולה ביטחונית." הפגנת מק״י וחד״ש נגד המתקפה תצא הערב, יום שלישי בשעה 19:00, ברחוב קינג ג׳ורג", כתב עודה בפייסבוק.

ח"כ מוסי רז כתב: "חיסול ממוקד הוא הוצאה להורג ללא משפט. בישראל אין למעשה עונש מוות גם לא במשפט. החיסולים הממוקדים עד כה גרמו לעליית האלימות ולקורבנות אזרחים בשני הצדדים.
החיסול הלילה פסול גם אבל לא רק בגלל העיתוי. הוא פסול תמיד כי הוא לא מוסרי, לא חוקי ומוביל להרג חפים מפשע בשני הצדדים" ח"כ עופר כסייף תקף את חיסול הממוקד של מפקד הג'יאהד בעזה.

ח"כ תמר זנדברג תקפה: "מדיניות החיסולים שגויה ומסוכנת ויש סיבה שהופסקה. אסור לחזור אליה ואסור לצאת עכשיו למלחמה יזומה, בוודאי בעיתוי פוליטי כזה. על הדרג המדיני לקבל החלטה ברורה על חתירה מיידית להפסקת אש במקום להידרדר למלחמה מיותרת"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.